“Met een groep van 16 personen en het was gewoonweg super!”
Beoordeling van Huyze Armalot

Huyze Armalot
Geclassificeerd als nr. 10 van 123 Restaurants in De Panne
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Zaterdag 26/05 diner met 16 ten Huyze Armalot. Eten en bediening was voortreffelijk. Ik ben er zeker van dat wanneer iemand van onze groep De Panne bezoekt zij dit adres zeker opnieuw zullen aandoen. Wij hebben er super van genoten. Sandrine en Franky, BEDANKT!!

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net niet te vinden voor de toerist, op een heerlijk rustig plekje in het oude dorp. Ongekende vriendelijkheid en heerlijke gerechten van een familie met extreme passie voor hun werk. Neem de tijd, laat je adviseren en geniet vooral van de originele gerechten en smaken. Met mooi weer een lekker beschut terras. Reserveren een aanrader en let op de openingstijden.

23 april 2018 beoordeeld

Vanaf het begin tot het eind top! Ontvangst door gastheer Franky was vriendelijk en warm, we voelden ons meer dan welkom. Kleinschalig en sfeervol ingericht restaurant. De 'hele' brigade, vader, moeder en dochter, zorgt dat alles op rolletjes loopt. Compacte spijs -en wijnkaart (houden we van!), prijs/kwaliteit meer dan in orde. Gerechten met seizoensproducten zijn goed bereid, zeer smaakvol en ogen stuk voor stuk als kunstwerkjes. Met ingetogen passie en trots wordt herkomst producten en bereidingswijze toegelicht, hier staan vakmensen in de keuken. Tafeltjes staan beetje kort op elkaar maar met de leuke 'buren' geen probleem. Avond afgerond met ferme handdruk. Zo is de cirkel rond. Wij proberen zeker terug te komen!

24 januari 2018 beoordeeld

Prijs / kwaliteit meer dan correct. Bovendien heel vriendelijke uitbaters. Kleinschalig. In zomer wellicht ook heel gezellig terras. Kindvriendelijk.

16 januari 2018 beoordeeld

Wij waren aangenaam verrast. Een warm onthaal door de gastheer zelf.
Daarna genoten van elk gerecht dat we gekregen hebben.
Is echt een aanrader, wij komen zeker nog terug!

Reizigers die Huyze Armalot bekeken, bekeken ook

De Panne, West-Vlaanderen

In Huyze Armalot geweest? Deel je ervaringen!