Anne

‘The place to stay’ in De Panne.

Beoordeling van Hotel Villa Select
5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Als je naar De Panne gaat is dit hotel ‘the place to be’!
Enorm fijn & proper hotel, recent gerenoveerd, met ruime kamers waar je in kan thuis komen.
Super vriendelijk en behulpzaam personeel die je altijd begroeten met een glimlach.
Het ontbijt is echt een aanrader! Heel uitgebreid, alles vers gemaakt en verzorgd door een top madam waar je instant vrolijk van wordt.
De welness is heel aangenaam en mooie verzorgd.

Tip voor het hotel zelf:
- Een scrubje of wat douchegel aan de douches van de welness zou het helemaal af maken.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Algotels
  • eDreams
0.2 km van Hotel Villa Select
Standard
0.4 km van Hotel Villa Select
0.9 km van Hotel Villa Select
Gratis parkeren
Un vrai cocon pour les amoureux ❤️❤️❤️
  • Vio.com
  • ZenHotels.com
0.6 km van Hotel Villa Select
Meer hotels in De Panne bekijken
Beoordeeld op 28 mei 2023

Dit is nog eens echt een super-verwen hotel. Het is misschien niet het goedkoopst maar je krijgt echt waar voor je geld. Vanop het balkonnetje aan onze zeer ruime kamer voelde je , rook je, gewoon de zee. Oh ja, er is natuurlijk ook sauna en een eigen intern zwembad. We verbleven maar 3 nachten in dit hotel maar het mochten er meer geweest zijn. Oh ja, een super-ontbijt in dit hotel , met een extra 'duim omhoog' voor de gastvrouw van dienst. Zij bracht elke morgen instant-happiness bij je eerste koffie. Dit is een TOP-hotel.

Kamertip: Laat jezelf eens verwennen in dit hotel.
Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 27 april 2023

Beste lezers,

Ik wil graag mijn ervaring delen over mijn verblijf in Hotel Villa Select en ik moet zeggen dat het een fantastische ervaring was.

Om te beginnen was de locatie van het hotel uitstekend. Het is gelegen in een rustige omgeving met uitzicht op de zee, wat echt geweldig was om te zien bij het wakker worden. Ook was het hotel gemakkelijk te vinden en er was voldoende parkeergelegenheid beschikbaar.

De kamer was zeer comfortabel en schoon. Ik vond het bed en de kussens van hoge kwaliteit en ik heb hierdoor echt goed geslapen. De kamer was ook zeer ruim en had een prachtig uitzicht op de zee. De badkamer was ook geweldig met een goede waterdruk en warm water.

Wat betreft de diensten van het hotel, deze waren ook uitstekend. Het personeel was zeer gastvrij en vriendelijk. Ze deden er alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en waren zeer behulpzaam bij het beantwoorden van onze vragen. Ook het ontbijtbuffet was heerlijk en uitgebreid.

Over het algemeen had ik een fantastisch verblijf in Hotel Villa Select en ik zou het zeker aanraden aan mijn vrienden. Als je op zoek bent naar een comfortabel en rustig verblijf met een prachtig uitzicht op de zee, dan is dit de perfecte plek voor jou.

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 30 april 2022 via mobiele applicatie

Voor de 2de keer een verblijf geboekt. Het was perfect. Mooie update van de welness. Ontbijt en diner voortreffelijk. Kamers schoon en van alles voorzien. Mooie uitstapjes gemaakt naar Duinkerke, Veurne en Oostende. Maak gebruik van de kusttram.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 24 april 2022 via mobiele applicatie

Luxueus hotel op de belgische zeedijk.
Zeer hartelijk, persoonlijk onthaal en supervriendelijk personeel.
Ruime kamers, goede bedden, badkamer in orde.
Zeer verzorgd ontbijt, en zeer goed marktmenu.
Maar het is toch vooral de steeds aanwezige zee, van bij het opstaan, bij de maaltijden tot bij het slapengaan dat me telkens doet terugkomen!
Minpunt: ik vind het hotel redelijk prijzig..

Kamertip: De hoekkamers hebben het beste uitzicht.
Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 26 oktober 2021

Leuke ervaring, beste ligging van De Panne, uitstekend ontbijt. Aangenaam rusten aan het zwembad met sauna en stoombad. Zalige keukenkunsten van de kok. Prachtige facade in Neo- flamand stijl. Aangename uitbaters.

Datum van verblijf: oktober 2021