Martine
Antwerpen, België

Top hotel

Beoordeling van C-Hotels Continental
4,0 van 5 bollen7 jan 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooi hotel, alles zeer netjes onderhouden. Zeer vriendelijk aan de receptie. De kamer was ruim genoeg, mooie badkamer met regendouche..
Ontbijt was ook zeer verzorgd, lekkere koffie. Persoonlijk vind ik 15€ wel net iets teveel maar deze prijs betaal je wel ook in andere hotels.
Ik kan dit hotel zeker aanraden, het is ook super gelegen, vlakbij het strand en de winkelstraat.
Datum van verblijf: januari 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.2 km van C-Hotels Continental
0.2 km van C-Hotels Continental
  • ibis
0.8 km van C-Hotels Continental
Bar/lounge
Un vrai cocon pour les amoureux ❤️❤️❤️
  • Vio.com
0.3 km van C-Hotels Continental
Room
3.6 km van C-Hotels Continental
Gratis parkeren
0.5 km van C-Hotels Continental
Meer hotels in De Panne bekijken
Beoordeeld op 3 januari 2022 via mobiele applicatie

Super mooi hotel, ruime kamers en een goede ligging. Ontbijt was prima! Goed verblijf!! Heel veel restaurantjes op loopafstand en vlakbij het strand. Op paar minuten afstand van plopsaland. We hebbem genoten van ons weekendje weg. We komen graag terug

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 14 november 2021 via mobiele applicatie

Wij hadden geboekt voor 2 nachtjes met de kinderen om 1 dag naar Plopsaland te gaan.

Waren zeer tevreden, is een heel mooi hotel!
Heel vriendelijk aan de balie. Centraal gelegen.

Mooie en verzorgde kamers en het ontbijt is een zeer uitgebreid! Een aanrader!

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 22 augustus 2021

Mooi heropgefrist hotel, mooi interieur, straat oversteken en je bent zo aan de zee. Dame bij de incheckbalie kwam koel, afstandelijk en formeel over. Onmiddellijk betalen bij aankomst, wat toch meestal bij uitchecheken is. We hadden bij het reserveren gemeld dat ik die dag jarig was, niet dat ik een cadeau verwacht, maar een simpel geschreven verjaardagskaartje op de kamer, of een proficiat bij het inchecken, nope ... , eigenlijk wel spijtig. Onze kamer, het kleinste van het hotel (zagen we op het plannetje) was mooi ingericht, (kamer was hoogstens 2 meter breed), wel lagen er stofnestjes op de vloer. Er was een grote raam die uitgaf op een smal (0,5m) balkon, met losliggende tegels. Omdat er geen airco op de kamer is , is dit de enigste raam in je kamer die je kon open zetten. Helaas ligt er naast het hotel een drukke baan en een druk café, waar er veel lawaai is tot nachts. Dus is het kiezen om in een warme dichte kamer te slapen , of in het lawaai, dus eigenlijk niet slapen , gelukkig was het maar voor 1 nacht. Bij meerdere nachten zou ik toch niet zo blij zijn met deze situatie.
De badkamer was ruim, er stonden 2 kleine (reis)tubes op de wastafel ( op de foto's van hun site zijn er meer te zien), 1 met douchegel, en 1 bodylotion, helaas was deze al open en half gebruikt. De binnenkant van de raam in de badkamer had dringend een goede kuisbeurt nodig, deze zag helemaal zwart (schimmel/vocht)
We waren avonds nog iets gaan eten en drinken voor mijn verjaardag, toen we terugkwamen int hotel konden we niet meer op onze kamer geraken, de deurkaart deed het niet meer. In het hotel is niemand meer aanwezig van personeel. We hebben dan telefonisch naar het hotel gebeld, we kwamen op een algemeen punt terecht en daar hebben ze terug een kaart geactiveerd, en deze konden we dan via een code uit een kluisje aan de voordeur halen.
Het ontbijt was een standaard ontbijt, niets bijzonders, er was zeker genoeg.
Onze auto hadden we gewoon in een zijstraat geparkeerd, wat helemaal niet zo duur was.

Kamertip: Kies geen kamer aan de straatzijde , teveel lawaai
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 21 juli 2021 via mobiele applicatie

Hotel is mooi en de kamers zijn proper doch lawaaierig zowel aan straatzijde of van de kamers ernaast . Ontbijtbuffet is prima doch kwaliteit kan beter . Alles bij elkaar goed voor weekend maar meer niet .

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 30 juni 2021 via mobiele applicatie

Eerst een vooral: wat een styling! De binnenhuisarchitect die dit heeft ontworpen, heeft pas echt smaak. Dit hotel is een oud gebouw maar alles is perfect vernieuwd. Er is geen hoekje of kantje dat niet 'af' is. De kleurencombintie is petrolblauw met goud en er is oog voor detail. Ieder hoekje dat je vindt in de kamer is proper. De bedden zijn boxsprings dus heerlijk om in te slapen, je krijgt ook meerdere kussens. De basic kamers zijn wel enorm klein. In badkamer is naast de gewone spiegel ook een make-upspiegel aanwezig die het makkelijk maakt om je op te maken en je lenzen in te brengen. Let er wel even op dat er geen handzeepje is. Tissues zijn aanwezig én een zeer goede haardroger. Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Wij waren volledig doorweekt en in onze schoenen klotste water toen we aankwamen. De receptioniste gaf ons kranten om in onze schoenen te steken zodat ze goed konden drogen. We waren hier toen het slecht weer was. Als het heel warm is, let dan op: hier is geen airco

Kamertip: Parkeer best aan het Koningsplein. Daar is het gratis.
Datum van verblijf: juni 2021