Geachte,
Wij betreuren de onrespectvolle manier waarop u communiceert. Het ontbijtbuffet op 1/1 was even uitgebreid als altijd op nieuwjaarsdag echter waren de ontbijturen dit jaar aangepast omwille van personeel dat in quarantaine zit. Een aantal hotels in De Panne heeft kort voor nieuwjaar zelfs de deuren moeten sluiten en haar gasten annuleren omwille van personeelsgebrek door de pandemie. Gezien het grote aantal vertrekkende en aankomende gasten op 1/1 konden wij geen latere check-out aanbieden en dus ook geen latere ontbijturen. Hier kon u jammergenoeg geen begrip voor opbrengen. Wij hebben u dan ook kosteloze annulatie voorgesteld echter wenste u hier niet op in te gaan. U had er niet op gerekend nog een maaltijd te moeten besteden op 1/1 's middags zo vertelde mevrouw aan de receptie en blijkbaar had u ook geen budget voor een aperitief op 1/1 aangezien wij dit volgens u gratis hadden moeten aanbieden. U permitteert zich dan ook nog de spot te drijven in uw review met mensen die wel werken tijdens de feestdagen. Uw veronderstelling van types klanten is volledig absurd, u kunt zelf de 90% positieve reviews lezen op deze reviewsite van gasten, veelal na hun eerste bezoek. In het vervolg raden wij u aan een all-in vakantie te boeken, dan kunt u naar believen profiteren. De directie.