Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 155
Agoda.comUS$ 156
eDreamsUS$ 155
Vio.comUS$ 155
Algotels
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (460)
Beoordelingen filteren
460 resultaten
Waardering van reizigers
273
135
16
11
25
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
273
135
16
11
25
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 460 beoordelingen
Beoordeeld op 19 augustus 2022

Ik heb zopas geprobeerd te reserveren. Wat een onbeschofte persoon die ik aan de lijn kreeg! Als je wil beledigd worden moet je hier zeker zijn. Het zal een moeilijk moment geweest zijn... We zullen ons geld ergens anders uitgeven.

Datum van verblijf: augustus 2022
Bedank ErwinBriffoz
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 3 januari 2022

Als koppel hadden we een arrangement geboekt: een privilegekamer een 3-gangenmenu en een brunch op nieuwjaarsdag. Bij het inchecken kregen we de mededeling dat de brunch was geschrapt, wegens gebrek aan personeel maar dat er ontbijt tot 10uur in de plaats was. Bij mijn opmerking dat we wel voor een brunch moesten betalen i.p.v. voor een ontbijt werd er geantwoord dat als we niet akkoord waren we maar onmiddellijk moesten vertrekken en onze reservatie annuleren. Voor ons was het onmogelijk om net voor oudejaarsavond een ander hotel te zoeken. We stonden met onze rug tegen de muur.
Hoewel dit een mooi en degelijk hotel is met propere kamers ( wel nogal klein en nogal donker) wordt de sfeer dikwijls verpest door de jonge bazin die compleet overwerkt op een hectische manier veel te veel taken tracht af te werken. Ze heeft 2 soorten klanten: De klanten die er al jaren komen en duidelijk klantvriendelijk worden behandeld en wij als nieuwe klanten werden op een andere manier benaderd, waardoor we hier niet meer terugkeren. Een kleine tegemoetkoming zoals een glaasje cava op nieuwjaarsdag bij het ontbijt was nog te veel.

Datum van verblijf: januari 2022
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Dirk-Hilde
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jean De Meyer, Gastenservice/Front Office van Royal Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2022

Geachte,
Wij betreuren de onrespectvolle manier waarop u communiceert. Het ontbijtbuffet op 1/1 was even uitgebreid als altijd op nieuwjaarsdag echter waren de ontbijturen dit jaar aangepast omwille van personeel dat in quarantaine zit. Een aantal hotels in De Panne heeft kort voor nieuwjaar zelfs de deuren moeten sluiten en haar gasten annuleren omwille van personeelsgebrek door de pandemie. Gezien het grote aantal vertrekkende en aankomende gasten op 1/1 konden wij geen latere check-out aanbieden en dus ook geen latere ontbijturen. Hier kon u jammergenoeg geen begrip voor opbrengen. Wij hebben u dan ook kosteloze annulatie voorgesteld echter wenste u hier niet op in te gaan. U had er niet op gerekend nog een maaltijd te moeten besteden op 1/1 's middags zo vertelde mevrouw aan de receptie en blijkbaar had u ook geen budget voor een aperitief op 1/1 aangezien wij dit volgens u gratis hadden moeten aanbieden. U permitteert zich dan ook nog de spot te drijven in uw review met mensen die wel werken tijdens de feestdagen. Uw veronderstelling van types klanten is volledig absurd, u kunt zelf de 90% positieve reviews lezen op deze reviewsite van gasten, veelal na hun eerste bezoek. In het vervolg raden wij u aan een all-in vakantie te boeken, dan kunt u naar believen profiteren. De directie.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 oktober 2021

Dit hotel kan je best omschrijven als een mix van moderne luxe en de grandeur van vroegere tijden. Daarenboven is het zeer goed gelegen aan het begin van de Zeelaan met zijn vele winkels , op 5 min wandelen van het strand en de kusttram stopt letterlijk om de hoek (halte De Panne centrum). Aan de inrichting en het comfort van de kamers werd zeer veel aandacht en zorg besteed. De goed isolerende ramen en vensters maken de kamer volledig geluidsdicht en de dikke overgordijnen zorgen voor een totale verduistering, zodat je van een ongestoorde nachtrust kunt genieten. Het kingsize bed beschikt over een prima matras en voldoende kussens . Het balkon met zijdelings zeezicht is een pluspunt. De badkamer is smaakvol gerenoveerd en biedt een verrassend groot ligbad met douchewand . Alles is letterlijk smetteloos.
Het ontbijtbuffet is zeer goed gestoffeerd en wordt regelmatig aangevuld.
De vriendelijke gastvrouw zorgt er voor dat je niets tekort komt.
Daar we te gast waren buiten het seizoen hebben we niet van het restaurant kunnen genieten. Als dit evenwel in de lijn ligt van het overige, willen we zeker graag nog eens terug komen om hiervan te proeven !

Kamertip: Vraag om een kamer met terras aan de voorzijde van het hotel.
Datum van verblijf: oktober 2021
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank AnnieTraveler365
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 13 mei 2021

Mooie ruime verzorgde kamer (hygiëne top). Perfecte locatie en vriendelijke gastvrouw. Vanwege COVID take away ontbijt, maar je mocht meermaals iets komen halen. Vanwege COVID was de spa ook gesloten. Maar daar komt binnenkort gelukkig verandering in.

Datum van verblijf: mei 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 207anoniem
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 21 april 2021

Goede ligging, verzorgd ontbijt, alles netjes maar ik voelde me niet welkom. Het onthaal was kort en kordaat en als je alleen bent betaal je de volle pot voor een kamer met ontbijt en 150% van de prijs voor een diner. Als je hier een opmerking over maakt krijg je als antwoord ' het is niet aan de klant om de prijsberekening te maken' . Bij het afrekenen kreeg ik te horen dat het hotel geen visa meer aanvaardt.
De kamer was klein . voor mij geen 4 sterren waard .

Datum van verblijf: april 2021
Bedank Kathleenjol
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jean De Meyer, Gastenservice/Front Office van Royal Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2021

Geachte mevrouw,

Nog voor u uw boeking voor uw overnachting maakte, nam u telefonisch contact op met het hotel daar u niet kon leven met het tarief half pension die u kon terugvinden op de website. U wenste hiervoor een korting omdat u alleen zou reizen. Het hotel hanteert prijzen op basis van een dubbele kamer daar het hotel geen single kamers heeft, noch single tarieven. U boekte dan kamer met ontbijt. Het is inderdaad niet aan de klant om tarieven aan het hotel op te leggen. U kende de tarieven voordien en had geen enkele verplichting om te reserveren als u zich hierin niet kon vinden. U boekte de basiskamer die inderdaad compact is in vergelijking met de andere kamertypes. Deze kamer voldoet aan alle criteria die opgelegd worden binnen de 4-sterren comfortclassificatie en is volledig beschreven op onze website. Bij het afrekenen vragen wij inderdaad om met Maestro/Bancontact of cash te betalen, dit omwille van kostenbesparingen in deze coronaperiode. Onze gastvrijheid en persoonlijke service kenmerkt het familiehotel dat reeds 4 generaties bestaat en is juist één van de redenen waarom ons cliënteel graag terugkomt naar het hotel Royal en dit van gezinnen tot alleen-reizigers. Wij betreuren dan ook uw commentaar en raden u aan de volgende keer een hotel te kiezen dat vooraf reeds volledig aan uw verwachtingen voldoet.

Met vriendelijke groet,

De directie.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken