francis

Niet voor herhaling vatbaar.

Beoordeling van La Terrasse Hotel
3,0 van 5 bollen27 sep 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Was veel te warm op de kamer. Moesten venster opzetten maar aan de straatkant wat lawaaihinder gaf door verkeer en tram. Wel frigo op de kamer met gekoeld water. Plafond ontbijtruimte stond op instorten. Heel kleine lift. Ontbijt was ruim en voldoende aanbod.
Datum van verblijf: september 2022
Kamertip: Moeilijk om parking te vinden. In de drukste straat van De Panne.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van La Terrasse Hotel
0.8 km van La Terrasse Hotel
Bar/lounge
Meer hotels in De Panne bekijken
Beoordeeld op 20 april 2022

Wij zijn enkel gaan eten in de brasserie. Bediening was niet vriendelijk. Er was op zondag geen 'rood vlees' terwijl ze wel menu's aanbieden op hun kaart. Nadien werd ook verkeerdelijk opgenomen (2x stoofvlees gevraagd, 1 keer vol au vent). Dit kan natuurlijk iedereen overkomen maar mijn moeder moest hierdoor meer dan 10 minuten wachten op de vol au vent. Beide schotels waren niet te vreten. Geen smaak in , was precies watersaus. Hier komen wij nooit meer terug.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 14 november 2021

Hopelijk valt de voedselinspectie daar eens binnen. De stoverij smaakte naar afwasproduct, de vol au vent is om weg te lopen. Een schande dat dit nog kan. En de dame die ons bediende is laat het mij vriendelijk zeggen niet opgezet met bezoek van anderskleurige medemens en allesbehalve behulpzaam en vriendelijk !

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 13 september 2021

Voor een uitwaaiweekend viel onze keuze op La Terrasse in De Panne, meteen een schot in de roos. Dit hotel is gelegen op een hoek van de Zeelaan en de Duinkerkelaan, waar wij kozen voor een tweepersoonskamer met balkon. Was de kamer niet supergroot, toch was deze ruim voldoende en uitgerust met alle benodigdheden. Goed liggend boxspring bed, bureau met minibar en gratis water, grote kledingkast, 2 zetels, LED-TV en Nespresso-apparaat. De badkamer was heel ruim, met zowel een instap regendouche als een ligbad. Opvallend was alleszins dat alles overal kraaknet was, tot in de kleinste hoekjes.
Het uitgebreide en super verse ontbijt op zondagmorgen bracht ons alleszins in de opperbeste stemming.

Kamertip: kamer met balkon boeken
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 29 augustus 2021

Wij zijn hier gisteren gaan eten in het restaurant en hebben beide heel de avond op het toilet mogen doorbrengen. Ook vandaag voelen we ons nog niet top. Achteraf bekeken hadden we het kunnen weten. Wij hadden ons daar gezet om half 6 toen de keuken net open was. Bij vertrek zaten we er op 2 tafeltjes na nog steeds alleen.... ons zien ze daar nooit meer terug...

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 21 augustus 2021

Rare zaak, zeker geen uitblinker, gewoon waar voor je geld zonder meer. Niet geneigd onmiddellijk terug te gaan, veel te veel betere alternatieven. Mocht er nergens geen plaats zijn zou ik wel terug gaan, maar met middelmatige verwachtingen om niet teleurgesteld te zijn.

Datum van verblijf: mei 2021