WaM
Desselgem, België

Gezellig uitje.

Beoordeling van Hotel Donny
5,0 van 5 bollen28 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Tophotel met ruime kamers en een fantastisch ontbijt!!
Ruime porties met het marktmenu. Ook de kinderporties zijn ruim voorzien. Mooi zwembad en handige parking id buurt.
Prijs kwaliteit meer dan in orde.
Heel warme familie van ondernemers.
Wij komen terug met ons vijven!!
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Tripadvisor
2.1 km van Hotel Donny
Gratis parkeren
Meer hotels in De Panne bekijken
Beoordeeld op 17 april 2024

Nogmaals bewezen dat Donny Resorts - Select hotels een van DE toppers is aan de westkust. Vandaag genoten met de dochter, schoonzoon en baby van een voortreffelijk ontbijt. Ruime keuze van dagverse producten en warme bereidingen. En vooral super vriendelijk!
Wij gaan er zeker terug voor een langer verblijf; "DE PAREL VAN DE PANNE"
Gezinsvriendelijk

Beoordeeld op 7 april 2024

Ideale ligging, super vriendelijk personeel, lekker gevarieerd en gezond ontbijt, absoluut waar voor je geld! Ook het zwembad en de wellness zijn aanraders, zeker wanneer het Belgische weer het waar zou laten afweten. Wij logeerden in de familiekamer, en die was écht ruim.

Beoordeeld op 23 oktober 2023 via mobiele applicatie

Top hotel, Grote parking, prima restaurant, vriendelijke bediening en onthaal mooie kamers. Het restaurant serveert een marktmenu en ook keuze uit een mooie kaart. Heel goede kamers met alle comfort. Een aanrader om de panne te verkennen.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 12 september 2023

De troeven van het hotel zijn ongetwijfeld de ruime gratis parking, de ligging vlakbij het strand, de tramhalte en de winkelstraat.

Onze kamer was ruim, zeer rustig en had alles wat een hotelkamer comfortabel maakt. Tijdens de warme eerste week van september was ook de airco een pluspunt .
Het zwembad was aangenaam, vrij groot en ideaal van temperatuur.

Aangezien we zowel ontbijt als diner buiten konden nemen op het mooie terras omringd door groen, hadden we een echt vakantiegevoel op een uurtje rijden van thuis.
Het ontbijt was in orde , vers fruitsap en keuze genoeg .
Het diner heeft ons elke avond weer verrast, mooi gepresenteerd, verfijnd en zeer lekker. De bediening vriendelijk en professioneel.

Wij komen graag nog eens terug.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 13 juni 2023 via mobiele applicatie

Het hotel in de Panne waar je moet zijn
Supergoede locatie , dichtbij het strand en toch rustig gelegen
Heel lekker verzorgd en ruim ontbijt
Ruime parking
Zalige welness waar je ook kan genieten van een deugddoende massage
Supervriendelijk personeel

Datum van verblijf: juni 2023