wellaAntwerp
Antwerpen, België

Goede service, alle faciliteiten

Beoordeling van Ibis de Haan
4,0 van 5 bollen12 sep 2023 beoordeeld
Bijna 2 weken verbleven in het hotel. Goede en rustige ligging. Ruime parking. Vlotte service. Kamer is voldoende ruim en praktisch. Badkamer met douche, lavabo en toilet is OK. Lekker ontbijt en voldoende keuze. Aangenaam terras en groot zwembad. Een groot nadeel: bed is NiET comfortabel.
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht alleen
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.1 km van Ibis de Haan
    4.7 km van Ibis de Haan
    Aan het strand
    Meer hotels in De Haan bekijken
    Beoordeeld op 8 augustus 2023

Net hotel. Goed gelegen, niet te ver van het dorp. Vlak aan een bos waar je fijn kunt wandelen met de hond. Door het bos geraak je ook op het strand waar de hond ook op mag. Prijs voor de overnachting van de hond was wel veel. Ontbijt was netjes en werd steeds bijgevuld. Roereieren waren wel koud. In de kamer hadden we een paar stofwebben boven het bed en spinnen. Die hebben we verwijderd. Sanitair in de kamer was goed. Ruime douche. We zouden zeker terugkomen als ze de prijs van de hond zouden wegnemen. 20€ is veel.

Kamertip: Hotel super gelegen. Ga niet met je hond naar het losloopbos. Mijn hond is daar door twee honden aangevallen.
    Datum van verblijf: juli 2023
    Beoordeeld op 27 juli 2023

Wij waren vorig jaar in hetzelfde hotel en besloten dit jaar terug te keren. Ik blijf echter ontgoocheld achter. Ik vroeg een rustige kamer als enige criteria. Er werd ons een kamer aangeboden op het 2e verdiep, maar waarvan de ramen niet open konden. Het was er heeel warm, terwijl het buiten niet zo warm was. We hebben meteen een andere kamer gevraagd en deze ook gekregen. De kamer bevond zich echter boven de ontbijt/restaurantruimte. Wij hadden last van heel veel lawaai tot 1u 's nachts en vóór 6u 's morgens begon het alweer... Van rust dus geen sprake (terwijl dit ons enige criterium was voor de kamer)... De WC bleef ook lopen, de venster leek al in maanden niet meer gepoetst. De verf gaat van de muren. 15€ voor parking per nacht is ook echt duur, vooral omdat je in de buurt gratis kan parkeren. Er ontbreekt opbergruimte in de kamer. Het personeel was wel heel vriendelijk en het ontbijt was ook OK. De ligging is ook goed. Wij gaan wel 2 keer nadenken vooraleer we terugkomen. Prijs/kwaliteit zit hier niet meer goed, vind ik...

Kamertip: teveel betaald in vergelijking met de gekregen service!
    Datum van verblijf: juli 2023
    Beoordeeld op 4 juli 2023

Kamer niet in orde (verstopte lavabo, geen bekertje in badkamer, deurslot defect), en herstelling gebeurde te laat of niet. Dure parking (15 €/nacht terwijl je gratis op straat voor het hotel kan staan) en ontbijt (21 € per persoon).

Kamertip: controleer de kamer grondig vooraleer je ze aanvaardt
    Datum van verblijf: juni 2023
    • Reistype: Reisde alleen
    Beoordeeld op 29 december 2022

De locatie van het hotel is prima. Een paar honder meter wandelen en je bent op het strand. Ook is de tramhalte dichtbij, vanwaar je naar De Haan of Knokke kunt reizen.

Bij aankomst was de ontvangst plichtmatig, waarbij de achternaam gevraagd werd en de sleutel werd overhandigd. Wat ik altijd erg jammer vind. Ik vind het fijn als ik hartelijk wordt ontvangen, waardoor je je meteen thuis voelt. Helaas.

Ik moet wel eerlijk zeggen, dat wij alleen voor een overnachting kwamen. Maar dat was helaas ook het probleem, want de bedden leken uit alleen een topper te bestaan en waren dan ook relatief hard. We hebben er dan ook niet lekker op kunnen slapen. Met een zere rug wakker geworden, maar de douche was dan weer prima.

Datum van verblijf: december 2022
    Hotel- cmanager, Owner van Ibis de Haan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2023

Beste gast,
    Fijn dat u de tijd nam voor een review.
    Mooi om te lezen dat u heeft genoten van uw douche en onze gunstige locatie, maar wat jammer dat het bed niet helemaal naar uw persoonlijke smaak was.
    We willen u bedanken voor uw feedback en nemen deze zeker mee voor verbetering. Met vriendelijke groeten,

Jorn Labaere, General Manager

Beoordeeld op 27 november 2022 via mobiele applicatie

Ik had tot nog toe slechte ervaringen met Ibis-hotels: kleine bedden; geen plaats om je koffer neer te zetten. Maar Ibis De Haan is echt prima. Ruime mooie kamer, goed groot bed, plaats om je koffer open te laten staan, goede douche... Alles super OK!

Datum van verblijf: november 2022
    Reistype: Reisde alleen