Beoordeeld op 28 juli 2020

Proper hotel, basic maar goed. Mooie kamer kleerkast mag iets ruimer zeker bij een langer verblijf. Ook de hoofdkussens zijn niet echt comfortabel. Verder alles aanwezig grote douche, lavabo met haardroger stopkontakt voor verschillende types van stekker. Vriendelijk onthaal, duidelijke uitleg hoe alles in zijn werk gaat met Corona. Uitgebreid ontbijtbuffet, beperkte kaart voor lunch en diner maar lekker. Personeel is vriendelijk en kent zijn job.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Steven Vandevelde, General Manager van Ibis de Haan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2020

Beste Willy,
We danken u voor uw feedback.

Het verheugt ons dat zo u tevreden was met uw verblijf. Wat leuk dat we u van dienst konden zijn met de vriendelijke service van onze medewerkers en dat u de uitleg over de Covid-19 maatregelen kon waarderen. Fijn dat u genoten heeft van ons uitgebreide ontbijtbuffet en dat u ondanks het beperkte menu toch lekker heeft gegeten. Jammer dat u de kussens als niet zo comfortabel vond. We begrijpen dat dit door elke gast anders wordt ervaren. Uw opmerking over de kleerkast staat genoteerd. Ons personeel bedankt u voor uw complimenten en staat een volgende keer met veel plezier weer voor u klaar!

Met vriendelijke groeten,

Steven Vandevelde, General Manager

Beoordeeld op 14 juli 2020

Het was een leuk ervaring en het personeel was ook perfect en de kamers waren perfect en het hotel licht op een goeie locatie dicht bij de tram enzo en in de avond kan je er eten en drinken het was perfect

Beoordeeld op 1 juli 2020

>Vriendschapelijk onthaal,
knusse kamer,
ontbijt goed georganiseerd in de huidige coronatijd
Zeer goede fietsen om te huren en aan een schappelijke prijs
Goede ligging,
Ruime parking Prijs kwaliteit schitterend

Kamertip: liefst een kamer zicht zwembad
Datum van verblijf: juli 2020
Hotel-cmanager, Loes Govaert, General Manager van Ibis de Haan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2020

Beste Marnix D.,
Hartelijk bedankt voor uw lovende feedback.

Het doet ons veel plezier dat uw verblijf naar wens was en dat u ons als een fijn hotel omschrijft. Leuk dat onze ligging, ruime parking en de huurfietsen naar wens waren en dat u zo te spreken bent over onze goede prijs-kwaliteitverhouding. We delen uw complimenten met het team en staan een volgende keer met genoegen weer voor u klaar!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 15 juni 2020

Het ontbijt liep niet naar wens. De weinige broodjes die re waren waren niet klaar gebakken. Er was geen ander brood en het keukenpersoneel was bij onze eerste ochtend niet aanwezig. De tweede en derde qchtend was iets beter maar kan veel beter.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Loes Govaert, General Manager van Ibis de Haan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2020

Beste Bertmampaey,
We bedanken u voor uw feedback.

We nemen uw opmerkingen ter harte om onze service te verbeteren. Hopelijk kijkt u desalniettemin met plezier op uw verblijf terug en mogen we u bij een volgend bezoek aan De Haan opnieuw verwelkomen!

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 10 maart 2020

De kamers zijn simpel ingericht en aangezien wij een kamer voor mensen met een beperking hadden zeer ruim en zeer ruime badkamer.
Het ontbijt was prima. Sommige momenten wel redelijk druk.
Het diner daarentegen is heel beperkt in keuze en waar het moet opgegeten worden is in een zijstuk van de inkom, wat maar weinig gezellig is om te eten.
Wel grote parking bij (wel betalend).
Toch enigszins verwijderd uit het centrum (10 min tot aan tramhalte, 30 min stappen tot centrum).

Datum van verblijf: maart 2020
Hotel-cmanager, Loes Govaert, General Manager van Ibis de Haan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Beste gast,
We danken u voor uw feedback.

Fijn dat u tevreden was met de ruimte in uw kamer en de grote parking die we aanbieden.

We willen ons wel excuseren voor het ongemak bij het ontbijt. Op bepaalde uren kan het inderdaad wat drukker zijn.

De mogelijkheden wat menukeuze betreft in het restaurant zijn inderdaad beperkt. We hebben alleen een snackbar-menu en geen andere maaltijden, tenzij ze op verzoek voor groepen zijn verzorgd door een extern bedrijf.

Ook jammer dat jullie niet helemaal tevreden waren met onze locatie. Ons hotel ligt op 600m van het strand en op 1,2 km van het centrum van De Haan. Aarzel bij een volgend bezoek zeker niet om te informeren naar onze huurfietsen.