Beoordeeld op 1 september 2018 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel. Kamer is basic maar proper. Bed was best ok, mijn echtgenote vond het iets te hard. Badkamer is aan de kleine kant, zeer weinig ruimte om toiletartikelen te plaatsen. Zeer uitgebreid ontbijt. Ontbijtbuffet werd constant aangevuld. Spijtig dat 1 van de 2 koffiemachinnes defect was en de andere soms haperde wat voor wachtrij zorgde. Bij uitchecken bleek parking betalend. Noch via Travebird noch bij inchecken werd dit vermeld. Maar werd vlot en creatief opgelost door personeel aan de balie. Dank hiervoor!

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 augustus 2018

Mooi nieuw hotel maar nog niet compleet. bij binnenkomst ontdekte wij al veel zand op de vloeren in de kamer ter wel wij zelf nog niet op het strand waren geweest.Bedden erg hard niet echt comfortabel raar dat er wel op de kamer reclame voor de bedden gemaakt wordt.Ook raar dat er geen mogelijkheid op de kamer is om zelf een bakje koffie of thee te zetten er is geen waterkoker aanwezig. Ontbijt ziet er goed uit alleen geklungel en geen structuur voor de logerende. Roerei wat in de pannetjes wordt aangeboden lijkt wel gummi. een van de twee koffie machines stond in storing is de hele week niet aan geweest dus hier ook een lange rij voor de koffie. Ook de borden staan in een open kast op de grond voor ouderen niet makkelijk iedereen moet bukken en ze staan trouwens zo laag dat ze tussen de schuifelende schenen staan ook niet echt Hygiënisch. Net zo als de stof draad bij de lamp boven de Yoghurt,Melk en vleesvaren.

Over de omgeving het is hoog seizoen er is niet veel te doen wij hadden voor een week geboekt zijn na vierdagen vertrokken.
Restaurants op de kust hebben allemaal de zelfde menu lijst die ken je na een dag al uit je hoofd (ook erg veel vis weinig vlees op de kaart).
Ook al wil je een patatje halen let er wel op dat u op tijd bent Frituur gaat bij vele uit tussen 13:30 en 18:00 uur en dan tot 21:30 uur dus kom je terug van een dagje uit en denk je in de buurt van de kust te willen eten sluiten al vroeg de restaurants. vanaf 20:00 uur kan je niet meer aanschuiven. wij vonden het erg tegenvallen staat veel te koop en leeg het is aan de kust niet bruisend meer.

Kamertip: kamers zijn heerlijk stil maar dat ook meer dat het achteraf ligt.
  • Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Ibis de Haan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2018

Beste Raymond,

Bedankt voor uw feedback.

Het spijt ons dat uw verblijf bij ons niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed en dat u niet zo blij was met de netheid van uw kamer. Onze kamers worden voor elk nieuw bezoek grondig schoongemaakt, maar we zullen het schoonmaakteam op de hoogte stellen van uw bevindingen. Wat jammer dat u ook het bed wat te hard vond: we stellen echter vast dat elke gast dit anders ervaart.

Het spijt ons ook dat u wat problemen heeft ondervonden bij het ontbijt. We kunnen u garanderen dat we er alles aan doen om de kwaliteit en hygiëne bij het ontbijt te garanderen. We excuseren ons voor het defect aan het koffiezetapparaat. Inmiddels is het probleem opgelost.

Graag horen we wat we nu nog voor u kunnen betekenen. U mag hiervoor steeds rechtstreeks contact met ons opnemen.

Loes GOVAERT, General Manager

Beoordeeld op 24 augustus 2018 via mobiele applicatie

Rustig gelegen hotel met mooie ruime familiekamers en een ruime parking. Zeer uitgebreid ontbijt (verschillende soorten brood, ontbijtkoeken, yoghurt, granola, vers fruit...) Aangenaam terras met mooi verwarmd zwembad. Ideale uitvalsbasis om de kust te bezoeken.

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 11 augustus 2018

• Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 16 juli 2018

Deze Ibis is vrij nieuw. De kamers zijn basic, zoals in elke andere Ibis. Ik persoonlijk vond het bed niet echt comfortabel. Mijn man vond het een goed bed.
Dit hotel heeft een buitenzwembad, erg fijn op warme dagen.
Het ontbijt was goed, met warm en koud buffet, vers fruit, granen, yoghurt, enz.
Het hotel is zeer rustig gelegen en heeft een ruime (betaal)parking.
Wij hadden een bongobon (waarde 60 euro). Normale prijs zou 137 euro geweest zijn. Dat is een Ibis niet waard.

In de kamer hangt een prijslijst (zie foto) met daarop een prijs van 199 euro voor één nacht. Ik vraag me af wie zo'n prijs wil betalen voor zo'n basic hotel.

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner