“vakantie”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van huisjes aan zee

Beschikbaarheid

32 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 24 nuttige stemmen
“vakantie”
Beoordeeld op 6 april 2017 voor een verblijf in Augustus, 2016

Vosseslag de Haan daar lag het huisje naast Sunparks de Haan 5 gratis toegangskaarten kregen we konden dus dagelijks daar gebruik van maken .In het huis was ook al de luxe aanwezig voor een aangenaam verblijf .Wij hebben daar 14 dagen verbleven met 4 volwassenen en 2 kleine kindjes .Nog een pluspunt 1 slaapkamer op de glv .en badkamer ook met douche voor mensen die moeilijk te been zijn dan 1 min punt de droogkast staat boven .

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Droomy
2 beoordelingen
“Lekker voor een paar daagjes weg!!!”
Beoordeeld op 21 oktober 2016 voor een verblijf in Oktober, 2016

Super net huisje. Veel voorzieningen. Dichtbij leuke plaatsjes. Vriendelijke beheerder!!!!
We hebben genoten van een aantal heerlijke daagjes in huisje nr.9. Nogmaals bedankt!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren