“Mano, waar is je Sabayonne Maison gebleven???”
Beoordeling van Mano

Mano
Geclassificeerd als nr. 10 van 87 Restaurants in De Haan
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
14 juni 2019 beoordeeld

Jammer dat na de renovatie ook de kaart aangepast is. Speciaal voor de Sabayonne Maison reizen we naar de Haan, maar helaas niet meer op de kaart.
Jammer, heel jammer.

Tearoom Mano, verras me, ik ben maandag 17 juni weer in de Haan...

Datum van bezoek: mei 2019

13 april 2019 beoordeeld

Wij kozen 2 x voor deze zaak. Eerst hebben wij in de namiddag iets gedronken op het verwarmde terras. De drankprijzen zijn schappelijk, de bediening vlot en vriendelijk.
's Avonds kozen wij opnieuw voor deze bistro. Onze bestelling werd zeer snel geleverd. Dit was verbazend. (Wij waren wel aanwezig terwijl verschillende personen vertrokken zodat de keuken de tijd had om optimaal ons eten klaar te maken.) De ober was zeer vriendelijk en humoristisch. Dit zorgde voor een gezellige sfeer. Het eten was voortreffelijk. Ook het dessert kreeg onze goedkeuring.
Wij vetrokken nadien met een goed gevoel over deze bistro. Deze bistro is aan het strand gelegen is en kortbij onze B&B.

9 april 2019 beoordeeld

Sinds ons bezoek van vorig jaar in de zomer , is Mano vernieuwd. Zeer mooi geworden, mooie afwerking. Ik miste er nu onze vertrouwde garçon Ronny.
Ik kreeg van Johan te horen dat Ronny op pensioen was.
We genoten met ons Kleinkind Raf van een wafel met fruit en slagroom, alsook een grote Banane Royale.
Een aanrader voor iedereen.

7 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Normaal schrijf ik niet zo snel review maar hier was ik heeeell erg teleurgesteld. We hadden een vrijgezellen weekend en we hadden een reservering geplaatst voor tapas en cava voor een groep meiden smiddags en keken hier erg naar uit. Het was op voorhand geregeld dat de tafel versierd zou zijn en dat de cava klaar zou staan. Bij aankomst werden we arrogant ontvangen door een dame met kort blond haar die heel gefrustreerd was door de hele situatie en werden we meteen de deur gewezen. Niks stond klaar en we mochten niet binnen. Er was een stroomstoring. Kan gebeuren.. Hebben we zeker begrip voor. Blijkbaar was er al een uur stroomstoring en daarvan werden wij niet van op de hoogte gesteld. (even bellen kost geen moeite. Dit is geen gewone reservering daar moeten ze als horecazaak toch even bij stil staan. Ik werk zelf in de horeca en zo ga je niet met gasten om! ) We werden erg arrogant ontvangen en meteen de deur gewezen.. Uiteindelijk kwam er een vriendelijke man uit de bediening die nog iets wat moeite deed om ons een leuke tijd te bezorgen. Voor hem alle credits want dit was echt een topkerel.. We hebben helemaal geen compensatie gekregen van de zaak en moesten voor 4 tapasplankjes met kaas en vis en 2 flessen cava volle pot betalen! Was nog duur ook. Ik vond het schandalig. We hebben de bediening aangesproken hierover maar die gaven er blijkbaar niks om en keken ons liever buiten!
Schandalig.

De horeca zaak op zich heeft veel potentieel en is heel erg mooi gedecoreerd maar hier kom ik niet meer!

1 april 2019 beoordeeld

Telkens we naar De Haan gaan voor een dagje uit aan zee, nemen we de gelegenheid te baat om hier te genieten van een lekkere wafel en/of een biertje.
Schitterende ligging aan de zeedijk met mooi overdekt en niet-overdekt terras.
Vriendelijke bediening, lekkere wafels en pannenkoeken, schappelijke prijzen

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Mano bekeken, bekeken ook

De Haan, West-Vlaanderen
De Haan, West-Vlaanderen

In Mano geweest? Deel je ervaringen!