“in orde , maar..”

Geclassificeerd als nr. 5 van 83 Restaurants in De Haan
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten
Geschikt voor: Lokale keuken
27 september 2020 beoordeeld

we zij er geweest voor lunch.
We werden vriendelijk ontvangen en mochten kiezen tussen verschillende tafels.
Onmiddellijk kregen we een lekker hapje bij onze cava.
de kabeljauw was zeer lekker en zeker voldoende van hoeveelheid.
Personeel heel vriendelijk en zeer behulpzaam.
Wat me opviel dat veel klanten bij hun naam werden aangesproken , blijkbaar zijn dat vaste klanten.
Coronaregels werden zeer goed opgevolgd door bijna alle personeel. (mooie zwarte maskers die ze perfect dragen.)
MAAR…’een minpunt: er loopt daar een oudere persoon als personeel rond met medisch maskers dat hij constant op en afzet achteraan bij keukendeur.(,soms neus bloot) . Dan neemt hij bestek en gaat dat op de tafels leggen bij klanten…..weer maskers af achteraan … weer bestek bij klanten……weer masker af .. enz. Wast zijn handen niet tussendoor.
Totaal niet volgens regels!
Om deze laatste reden geef ik 4 sterren ipv 5

Datum van bezoek: september 2020

21 september 2020 beoordeeld

Heel vlotte en vriendelijke bediening. Aangename sfeer. Coronamaatregelen worden strikt toegepast. Heel nette zaak. Het eten getuigt van een zeer hoge kwaliteit; redelijke prijzen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: september 2020
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier komen eten voor mijn verjaardag, 3 volwassenen en 1 moeilijk kind. We zijn hier zeer vriendelijk en hartelijk ontvangen. Dit restaurant is ideaal om met kinderen te doen. Ons moeilijk eetertje heeft met veel smaak haar voor- en hoofdgerecht binnengespeeld. Het is zeker geen hip restaurant, maar ideaal voor families. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2020
21 augustus 2020 beoordeeld

Als wij ergens zijn zoals nu in Wenduine, kijken we op Tripadvisor welke restaurants er goede reviews hebben. Restaurant "Rita" stond op 1, dus wij op weg.
Uitermate vriendelijk ontvangen, gelukkig nog een plekje voor 2 personen.
Flesje huiswijn besteld, prijs/kwaliteit super.
Vervolgens de sliptongetjes en zalm besteld. verse subliem gebakken Sliptong 2 stuks.
De zalm was ook fantastisch. Als toetje een Crème Brulee en Irish koffie maakten 't compleet.
Alles bij elkaar een super ervaring.

Datum van bezoek: augustus 2020
17 juli 2020 beoordeeld

prachtig restaurant met enthousiaste bediening, perfecte gerechten, aangename sfeer, stoffen servetten! (een van mijn dada's), kortom zalig.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die restaurant Rita bekeken, bekeken ook

De Haan, West-Vlaanderen
De Haan, West-Vlaanderen

In restaurant Rita geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.