“Perfect”

Geclassificeerd als nr. 4 van 83 Restaurants in De Haan
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten
Geschikt voor: Lokale keuken
1 juni 2018 beoordeeld

Wij hebben hier met onze 3 jarige dochter zeer lekker gegeten.
Bediening super vriendelijk!
Eten is zeer lekker!
Zeer kindvriendelijk!
In Wenduine is dit onze favoriet!! Een aanrader!!

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kort en bondig, alles meer dan top. Velen mogen hier een les komen volgen in klantvriendelijkheid en onthaal. Super kok met zijn team. Was het niet dat we zo ver woonden, we kwamen elke dag. Dikke proficiat en gouden pluim voor het hele team. Met zijn allen daarheen.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier zonder reservatie heerlijk gegeten! Eerlijke, klassieke en lekkere keuken. Een aanrader in Wenduine!

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heel erg genoten. Eten super lekker in begeleiding van een goede fles wijn. Zowel het voorgerecht als het dessert zeer lekker en goed verzorgt. Vriendelijke en vakkundige bediening en sfeervolle zaak. Volgende keer als we in de buurt zijn komen we zeker terug!

10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Warm ontvangen! Bediening is zeer vriendelijk! Lekkere keuken met zowel vlees- als visgerechten! Kortom een echte aanrader als je in de buurt bent! Ik heb de slibtongetjes gegeten en die waren overheerlijk, ook de steak en de pasta scampi die mijn vrienden gegeten hebben zagen er heerlijk uit!

Reizigers die restaurant Rita bekeken, bekeken ook

Bredene, West-Vlaanderen
De Haan, West-Vlaanderen

In restaurant Rita geweest? Deel je ervaringen!