kathleen1232015
Boom, België

Stijlvol hotel !

Beoordeling van Hotel Astoria
4,0 van 5 bollen28 apr 2024 beoordeeld
Zeer stijlvol hotel. Heel goede ligging: kort bij 't strand en in het centrum, nabij metrohalte. Nette kamers. Niet echt ruim maar voldoende comfort.
Zeer vriendelijk onthaal en iedereen in het hotel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is echt super: zeer uitgebreid, hele fijne bediening, buffet is eindeloos !
Datum van verblijf: april 2024
Kamertip: Aanrader, zeer goed ligging, heel vriendelijk personeel en topontbijt !
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.2 km van Hotel Astoria
3.0 km van Hotel Astoria
Aan het strand
Meer hotels in De Haan bekijken
Beoordeeld op 12 september 2023

Ontbijt zonder verblijf uitgebreid maar matig kwaliteit/prijs. Met verblijf 18 Euro zonder verblijf 28 euro. Prijs nergens aangegeven bij reservering had ik 25 euro begrepen. Het is niet om 3 euro te doen maar wel het principe..

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 11 september 2023 via mobiele applicatie

We kwamen aan op de warmste dag van september. Het personeel had er ook al een lange warme dag opzitten. Toch deed men zijn best het ons naar het zin te maken. De kamers hebben geen koeling. We vonden in een kast wel een ventilator. Dat hielp. Als het erg warm is raad ik wel aan om rekening te houden met de bezonning. Keurig hotel. Goed bed. Nette voorzieningen. Het ontbijt is uitgebreid en prima. Zeker aan te raden. Er zijn voldoende restaurants in de buurt. Het hotel heeft zelf geen avondrestaurant. Wij hebben bij Villa Julia gegeten en dat was uitstekend.

Kamertip: Als het erg warm wordt kies dan een kamer aan de noord of oost-kant. Reserveer een restaurant voor het avondeten. Het hotel heeft er geen.
Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 13 augustus 2023

Verzorgd stijlvol hotel met een zeer uitgebreid, verzorgd ontbijt met verse, plaatselijke producten. Ook een pluim voor het zeer vriendelijke en attente personeel. Ondanks het mindere weer toch een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 12 juli 2023

Prachtig hotel centraal en luxueus. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Wel anderstalig personeel Engels of Duits!
Alleen de bar stelt teleur. Geen Nederlandstalige bediening , bestelling vergeten, om dan doodleuk te melden dat ze met 20 personen ter plaatse niets meer bedienen en je je bestellingen op de kamer ( gezelligs :((() moet nuttigen. In hoogseizoen om 22 u sluiten ? Personeel tekort? 1 man kon dit oplossen een goede barman

Datum van verblijf: juli 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 juni 2023

Klasse hotel, waar we de tweede maal verbleven. Dit keer de week van hemelvaart. Het is een prima hotel met mooie grote kamers en een uitgebreid ontbijt. Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk.

Kamertip: Het hotel is prima gelegen, dicht bij het centrum en de kusttram. Vele goede restaurants in de buurt.
Datum van verblijf: mei 2023