Volledig restitueerbaar voor za 1 jun.
Volledig restitueerbaar voor za 8 jun.
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor za 8 jun.
Karel A
Zwolle, Nederland

Leuk hotel op een goede locatie

Beoordeling van Hotel Astoria
4,0 van 5 bollen11 sep 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
We kwamen aan op de warmste dag van september. Het personeel had er ook al een lange warme dag opzitten. Toch deed men zijn best het ons naar het zin te maken. De kamers hebben geen koeling. We vonden in een kast wel een ventilator. Dat hielp. Als het erg warm is raad ik wel aan om rekening te houden met de bezonning. Keurig hotel. Goed bed. Nette voorzieningen. Het ontbijt is uitgebreid en prima. Zeker aan te raden. Er zijn voldoende restaurants in de buurt. Het hotel heeft zelf geen avondrestaurant. Wij hebben bij Villa Julia gegeten en dat was uitstekend.
Datum van verblijf: september 2023
Kamertip: Als het erg warm wordt kies dan een kamer aan de noord of oost-kant. Reserveer een restaurant...
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
3.0 km van Hotel Astoria
Aan het strand
Meer hotels in De Haan bekijken
Beoordeeld op 13 augustus 2023

Verzorgd stijlvol hotel met een zeer uitgebreid, verzorgd ontbijt met verse, plaatselijke producten. Ook een pluim voor het zeer vriendelijke en attente personeel. Ondanks het mindere weer toch een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 12 juli 2023

Prachtig hotel centraal en luxueus. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Wel anderstalig personeel Engels of Duits!
Alleen de bar stelt teleur. Geen Nederlandstalige bediening , bestelling vergeten, om dan doodleuk te melden dat ze met 20 personen ter plaatse niets meer bedienen en je je bestellingen op de kamer ( gezelligs :((() moet nuttigen. In hoogseizoen om 22 u sluiten ? Personeel tekort? 1 man kon dit oplossen een goede barman

Datum van verblijf: juli 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 juni 2023

Klasse hotel, waar we de tweede maal verbleven. Dit keer de week van hemelvaart. Het is een prima hotel met mooie grote kamers en een uitgebreid ontbijt. Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk.

Kamertip: Het hotel is prima gelegen, dicht bij het centrum en de kusttram. Vele goede restaurants in de buurt.
Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 19 mei 2023

Hotel is goed
Maar opletten bij betaling, er werd ons nog een andere kaler van iemand anders aangerekend en toen ik telefoneerde ( zelfs 2 maal omdat zij zelf niet terug belden ) zeiden ze dat ze niets konden vinden. Nadat ik Booking.com en Mastercard had ingeschakeld toen hadden ze gevonden.......????? En dan krijg een compensatie van # ontbijten waar je 2 uur voor moet rijden, schandelijk !..
Dus oppassen ....

Kamertip: Vraag je spek goed gebakken en het ei ook bij het ontbijt
Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 28 april 2023

Van bij de reservatie over het onthaal tot het uitchecken op het einde van het verblijf verdient Hotel Astoria deze positieve review volledig.
Normaal gezien gingen we met onze Vespa's tot in De Haan maar door de weersomstandigheden werd het de auto. Tijdens de boeking liet de vriendelijke medewerker ons weten dat we zelfs onze Vespa's bij het hotel zouden kwijt kunnen. Bedankt hiervoor !
Inchecken, verblijf, kamer, ontbijt ... alles was prachtig. Uiteraard verdienen Alle medewerkers (balie, kamer, ontbijt, bar, ...) eenzelfde score voor hun vriendelijke en positieve manier van klanten bedienen. Volgende keer naar De Haan ... Opnieuw in Hotel Astoria !!!

Datum van verblijf: april 2023