Priceline
Go to your Happy Price
eDreams
Jannie V

Perfect romantisch hotel om te genieten van een vervlogen tijd

Beoordeling van Grand Hotel Belle Vue
5,0 van 5 bollen18 feb 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een heerlijk romantisch hotel. Je waant je terug in de tijd van de stooi hoeden en Charlton. Uniek is dat je trouw viervoeter ook mee mag. Wij hadden er een unieke valentein ervaring. Bijzondere locatie vriendelijk personeel en de sfeer van prof Einstein echt een aanrader voor een fijn weekend
Datum van verblijf: februari 2024
Kamertip: Je hond mag mee en krijgt een botje
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
3.0 km van Grand Hotel Belle Vue
Aan het strand
Meer hotels in De Haan bekijken
Beoordeeld op 27 november 2023 via mobiele applicatie

We deden een familiefeest met 71 personen . Het eten was lekker , Maar de organisatie en de bediening was alles behalve . Slechts 2 obers voor zulk een groot gezelschap dat zorgde ervoor dat het eten te laat en foutief geserveerd werd en het quasi onmogelijk was om drank te bestellen want nergens een over te zien . Ook werd het aperitief niet aangeboden . Spijtig .

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 20 oktober 2023

Met een hele groep leden van de VFB (Vlaamse Federatie van Beleggers) hebben we genoten van een uitstekende lunch!
De drie gangen werden zeer gewaardeerd: soepje met coquilles, griet als hoofdgerecht en lekkere dame blanche!
Een adres om zeker te onthouden!

Kamertip: Ben je op zoek naar een leuk hotel en/of ook naar een heerlijk restaurant: het is de reis waard
Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 27 augustus 2023

Een zeer mooi hotel. De uitbaters hebben veel oog voor hun klanten je merkt dat ze het met passie uitbaten.
Zoon maakt de desserts en het zijn pareltjes je kan in het hotel een menu 3 gangen reserveren! Culinaire verwennerij!

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 11 juli 2023 via mobiele applicatie

Fijn en mooi hotel met parkeerplek. Ligt super centraal en korte afstand van strand. Top sfeer, vriendelijkheid is super van iedereen, heerlijk uitgebreid ontbijt, onze kamer was ruim, schoon en verzorgd. Het hotel heeft n geweldig goeie keuken, wij hebben ook enkele keren in het hotel gedineerd. Het eten was overheerlijk, waarbij de hoofdober wellicht n beetje te formeel is. Conclusie: het verblijf en het eten is n VETTE aanrader👍. Genoten van onze vakantie.

Kamertip: Ook in België kampt de horeca met personeelstekort. Ga op tijd eten en reserveer vooraf als dat kan.
Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 16 april 2023 via mobiele applicatie

Hoewel het grand hotel Bellevue al decennialang een van de meest indrukwekkende accomodaties van De Haan is, ademt dit hotel nog steeds een heel familiale sfeer uit. Of je hier nu voor het eerst komt of een regelmatige gast bent, je kan steeds rekenen op een persoonlijk en vriendelijk onthaal. De kamers zijn heel ruim en netjes en ook aan het ontbijtbuffet werd de ruimste zorg besteed met dagverse producten en een heel uitgebreide keuze.

Datum van verblijf: april 2023