Beoordeeld op 7 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hotel met zwembad kortbij het strand. Kamers ruim en netjes. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijke uitbaters. Verwarmd zwembad is een troef tijdens "Belgische zomers". Voldoende parkeermogelijkheden in de straat van het hotel

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 18 juli 2017

Samen met mijn dochter een last minute verblijf en aangenaam verrast! Ontbijt was heel verzorgd, kamer was echt gezellig en heerlijk geslapen tot 9u;-) ook het zwembad in de tuin is een extra troef en vooral relaxed zicht vanuit onze kamer.

Kamertip: Geen lift dus best op voorhand melden
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 20 september 2016

Ons verblijf in Alizee te De Haan heeft ons zeer gecharmeerd. Stijlvol maar toch huiselijk.
Een verzorgd ontbijt, mooie kamer, super charmante eigenaars en een mooie tuin met zwembad dat in het hoogseizoen verwarmd is tot 28°c. Dat parkeren in De Haan gratis is, is een unicum aan onze Belgische kust en natuurlijk mooi meegenomen.

Kamertip: Best even navraag doen als je boekt en rekening mee houden dat er geen lift is.
Beoordeeld op 15 september 2016

Mooi, aangenaam en klantvriendelijk hotel in het mooie De Haan.
Ons verblijf was echt schitterend. Lekker ontbijt en rustige ligging op nog geen 5 minuten lopen van het strand. Vriendelijke uitbaters.
Wij komen zeker terug !

Beoordeeld op 8 september 2016

Zeer rustig gelegen hotel in gerenoveerde villa. De wandeldijk en zee liggen op een 5-tal wandelminuten. De ontvangst is zeer relax en vriendelijk. We verbleven in de familiekamer: zeer ruime kamer ( 1 groot bed en 2 afzonderlijke bedden in aparte kamer), ruime badkamer met goede douche en voldoende bergruimte. Je kunt vanuit kamer rechtstreeks in de tuin en genieten van het verwarmd zwembad. Gelukkig is dat open van 9 uur tot 18 uur. Ook de bar/salon sluit zijn deuren om 11 uur zodat je 100% kan genieten van de rust. Het ontbijt is uitgebreid met voldoende keuze. Eigenaars zijn zeer vriendelijk en relax.

Kamertip: kamer op gelijkvloers (familiekamer) is zeer ruim.