Priceline
Gratis annuleren tot 04-02-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreams
FindHotelUS$ 118
Agoda.comUS$ 118
EtripUS$ 118
Beoordeeld op 19 juli 2020 via mobiele applicatie

2 kamers met tussenin de badkamer
Zeer verzorgd, zeer vriendelijk personeel. Verzorgd ontbijt. Perfect voor een verlengd weekend met zen 4. Kleine parking. TV op de kamer, ijskastje en kluis. Kortom perfect

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 4 november 2018

We hebben net weer een schitterend verblijf aan de belgische kust afgesloten in dit hotel.
Onze kamer (304) was prima in orde,ideaal voor een verlengd weekend.
Bij het ontbijt is alles aanwezig om de honger te stillen,de warme dranken worden ook nog is aan tafel gebracht wat niet overal gebeurt.
We hebben ook elke avond in het restaurant gegeten,de kaart is mooi in evenwicht om alles dagvers te kunnen presenteren.
De portie's zijn allemaal ruim voldoende om met een vol gevoel de nacht in te gaan.
Het bedieningspersoneel is allemaal zeer vriendelijk
Dus moesten we in de toekomst nog is aan de kust logeren,dan keren we zeker nog is naar dit hotel terug

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Gezellig hotel kort bij het strand. Mooie kamers. IdeaLe uitvalsbasis naar Blankenberge of Oostende of verder. Fijne badplaats met aanganame wandelingen in de typische wijken. Heeft ook zeer goed restaurant. Vriendelijk personeel. Keer er zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 augustus 2017

Ben daar 10 dagen geweest met vrouw en kleinkind van 20 maanden,de keuken is perfect maar daar blijft het bij heb regelmatig klacht gaan neerleggen bij de eigenaars voor geluidsoverlast van eigen familie.Midden in de nacht 2.30 kwamen zij in de gang met veel tam tam de hond van oma werd iedere avond om 21.30 de hond buiten in de gang een geblaf dat iedereen wakker was en dan met een kindje van 20 maanden zeker geen aan rader.De eigenaars deden er niets aan lieten alles zijn gang gaan.
Met vriendelijke gr Roger

Kamertip: Volgens ons zijn er geen goede kamers veel te rumoerig
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Gezellig familie hotel met alle basiscomfort. Grootste troef in dit hotel is het ontbijt,het personeel en het restaurant.
Nu de 2e maal hier en het is echt thuiskomen. De mensen hier zijn zo vriendelijk en de dag van vandaag is dat op veel plaatsen ver zoek.
Volgend jaar komen we zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2017