Paul L
Antwerpen, België

Verlengd weekendje

Beoordeling van Hotel Escapade
4,0 van 5 bollen4 nov 2018 beoordeeld
We hebben net weer een schitterend verblijf aan de belgische kust afgesloten in dit hotel.
Onze kamer (304) was prima in orde,ideaal voor een verlengd weekend.
Bij het ontbijt is alles aanwezig om de honger te stillen,de warme dranken worden ook nog is aan tafel gebracht wat niet overal gebeurt.
We hebben ook elke avond in het restaurant gegeten,de kaart is mooi in evenwicht om alles dagvers te kunnen presenteren.
De portie's zijn allemaal ruim voldoende om met een vol gevoel de nacht in te gaan.
Het bedieningspersoneel is allemaal zeer vriendelijk
Dus moesten we in de toekomst nog is aan de kust logeren,dan keren we zeker nog is naar dit hotel terug
Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van Hotel Escapade
3.0 km van Hotel Escapade
Aan het strand
Meer hotels in De Haan bekijken
Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Gezellig hotel kort bij het strand. Mooie kamers. IdeaLe uitvalsbasis naar Blankenberge of Oostende of verder. Fijne badplaats met aanganame wandelingen in de typische wijken. Heeft ook zeer goed restaurant. Vriendelijk personeel. Keer er zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 augustus 2017

Ben daar 10 dagen geweest met vrouw en kleinkind van 20 maanden,de keuken is perfect maar daar blijft het bij heb regelmatig klacht gaan neerleggen bij de eigenaars voor geluidsoverlast van eigen familie.Midden in de nacht 2.30 kwamen zij in de gang met veel tam tam de hond van oma werd iedere avond om 21.30 de hond buiten in de gang een geblaf dat iedereen wakker was en dan met een kindje van 20 maanden zeker geen aan rader.De eigenaars deden er niets aan lieten alles zijn gang gaan.
Met vriendelijke gr Roger

Kamertip: Volgens ons zijn er geen goede kamers veel te rumoerig
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Gezellig familie hotel met alle basiscomfort. Grootste troef in dit hotel is het ontbijt,het personeel en het restaurant.
Nu de 2e maal hier en het is echt thuiskomen. De mensen hier zijn zo vriendelijk en de dag van vandaag is dat op veel plaatsen ver zoek.
Volgend jaar komen we zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 24 juni 2017 via mobiele applicatie

Prima gelegen hotel (50m van de dijk) met erg vriendelijke en behulpzame eigenaars! Zeker een aanrader... lekker en uitgebreid ontbijt en nette kamers. Erg goede prijs / kwaliteitsverhouding, zeker en vast een aanrader

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 2 april 2017 via mobiele applicatie

Super ontvangst ( zoals altijd) fantastisch weer gehad en lekker ontbeten op het super gezellig terras. Vergeet ook niet in de avond te gaan dineren in het restaurant (zeker een aanrader prijs/kwaliteit en voor ons het beste in de hhan). Best wel reserveren tijdens het seizoen om zeker te zijn van een plaatsje. Kort gezegd een super gezellig familiehotel met een super keuken (ook voor niet hotelgasten toegangkelijk) gastvrije mensen ZEKER EEN AANRADER!!

Datum van verblijf: april 2017