Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Gezellig familie hotel met alle basiscomfort. Grootste troef in dit hotel is het ontbijt,het personeel en het restaurant.
Nu de 2e maal hier en het is echt thuiskomen. De mensen hier zijn zo vriendelijk en de dag van vandaag is dat op veel plaatsen ver zoek.
Volgend jaar komen we zeker terug!

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 24 juni 2017 via mobiele applicatie

Prima gelegen hotel (50m van de dijk) met erg vriendelijke en behulpzame eigenaars! Zeker een aanrader... lekker en uitgebreid ontbijt en nette kamers. Erg goede prijs / kwaliteitsverhouding, zeker en vast een aanrader

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 april 2017 via mobiele applicatie

Super ontvangst ( zoals altijd) fantastisch weer gehad en lekker ontbeten op het super gezellig terras. Vergeet ook niet in de avond te gaan dineren in het restaurant (zeker een aanrader prijs/kwaliteit en voor ons het beste in de hhan). Best wel reserveren tijdens het seizoen om zeker te zijn van een plaatsje. Kort gezegd een super gezellig familiehotel met een super keuken (ook voor niet hotelgasten toegangkelijk) gastvrije mensen ZEKER EEN AANRADER!!

Verbleef: april 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 1 maart 2017

zeer lekker eten personeel zeer vriendelijk personeel en top locatie. zeker een aanrader voor de Belgische kust. Op 50 meter van de zee en zeer centraal gelegen.
Wij weren hier in de krokus van 20017 en komen zeker nog terug!

• Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 5 januari 2017 via mobiele applicatie

Mooi, gezellig en eenvoudig hotel. Propere kamers met al de noodzakelijke voorzieningen ( geen koffie faciliteiten op de kamer). Heerlijk ontbijt met super verse broodjes. Vriendelijke uitbaters. Auto kan gratis staan aan de straat.

Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden