Sophie J

Aanrader! In centrum, modern en schoon.

Beoordeling van Hotel Duinhof
4,0 van 5 bollen6 nov 2023 beoordeeld
Mooi, schone moderne kamer. ruime badkamer met grote en fijne douche. De kamer zelf is niet heel groot, het bed past er precies in, maar op zich is dat ook alles wat je nodig hebt. TV is smart, dus optie om netflix (op hotel account) te kijken. Er is geen eten/drinken (ook geen koffie/thee) aanwezig op kamer. Koffie wel mogelijk bij koffiehoek bij receptie. Ook geen ontbijtmogelijkheid in hotel. Hotel zit in oud pand, dus je hoort de deuren hard dichtklappen en watergeluiden, maar geen geluid van personen zelf. We hadden kamer aan achterkant was heerlijk rustig.
Datum van verblijf: november 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Tania Menu, General Manager van Hotel Duinhof, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 5 jan 2024
Deze beoordeling is niet van toepassing op hotel Duinhof in De Haan; deze is gelegen in een zeer rustige residentiële wijk. Wij bieden wel ontbijt aan. Misschien een naamgenoot in een drukke stad?
0.4 km van Hotel Duinhof
Zwembad
  • Agoda.com
0.8 km van Hotel Duinhof
Gratis parkeren
Lekker zonnen aan het verwarmde zwembad.
  • Vio.com
2.6 km van Hotel Duinhof
Zwembad
Meer hotels in De Haan bekijken
Beoordeeld op 15 augustus 2023

Het was een klein kamertje maar het ontbreekt aan niets! Fijne douche veel handdoeken, goede moderne tv, schoon

Geen parkeerplaats aangezien het in de witte de withstraat is, wij hadden de auto bij een parkeergarage gezet APCOA westblaak 30eu voor 24u

Zeker voor herhaling vatbaar

Kamertip: Wij konden niet eerder op de kamer maar er was plek om alvast je bagage neer tezetten.
Datum van verblijf: augustus 2023
Tania Menu, General Manager van Hotel Duinhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2024

Deze beoordeling is niet van toepassing op hotel Duinhof in De Haan; deze is gelegen in een zeer rustige residentiële wijk. Wij hebben voldoende parkeergelegenheid voor al onze gasten. Misschien een naamgenoot in een drukke stad?

Beoordeeld op 25 november 2022

We hebben het ongelooflijk naar ons zin gehad in het mooie hotel. Het lag dicht in het centrum, dus zowel de winkels als het centraal station was niet veraf. Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Een top weekend!

Kamertip: Vraag voor de begane grond!
Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 27 oktober 2022 via mobiele applicatie

Kamer was boven koffieshop wat te ruiken was, overburen een snack tent die de hele nacht open is met vreselijk veel geluidsoverlast. We hebben nauwelijks kunnen slapen. Heel jammer, want hotel is op loopafstand van musea en restaurants.

Datum van verblijf: oktober 2022
Tania Menu, General Manager van Hotel Duinhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2022

Deze beoordeling is niet van toepassing op hotel Duinhof in De Haan; deze is gelegen in een zeer rustige residentiële wijk. Misschien een naamgenoot in een drukke stad?

Beoordeeld op 6 augustus 2021 via mobiele applicatie

Het zijn fijne en schone kamers. De mensen daar zijn heel vriendelijk en helpen je graag! Je zit in een hele gezellige straat en bent voor veel plekken makkelijke bereikbaar. Top!! Ik zou dit iedereen aanraden

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 8 juli 2021 via mobiele applicatie

Rustig gelegen hotel met ruime tuin en verwarmd zwembad. Eigen parkeerplaatsen,ook plaats vr fietsen.Hadden 2 kamers op gelijkvloers met directe toegang tot zwembad en privé terrasje.Ruime kamers, heel gezellig met ruim bed.Ontbijt heel uitgebreid en alles vers. Uitbaters en personeel heel vriendelijk.Topadresje.

Datum van verblijf: juni 2021