Travelocity
Orbitz.com
Lol.travel
StayForLong
Beoordeeld op 17 september 2020

Wij mochten genieten van een ongelooflijk prachtig romantisch pand rustig gelegen, stapvoets van onze Belgische kust in de Haan! De meewerkende toffe eigenaars zijn als het ware familie, oprecht en zo hartverwarmend!
Onze kamer was heel cosy ingericht en perfect rustig gelegen met zicht op de zwemkom.
Het ontbijt was gewoonweg schitterend ; gezellige plaatsen binnen of buiten waren beschikbaar met het aangename septemberweer, keuze uit meer dan wat je maar denken kan, vers fruitsap, gerookte zalm, eitjes naar keuze, enz...
Wij zijn nog steeds onder de indruk van al dit heerlijke, tevens van de persoonlijke aandacht en moeiteloze vriendelijkheid van het personeel! Chapeau!!
Mevrouw en mijnheer Deryckere nogmaals dank voor jullie oprechte gastvrijheid!
Wij kunnen niet wachten om bij jullie terug te komen!
Heel genegen! Eddy en Karlien Van Langenhove-De Cooman

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 4 september 2020

Net terug van een zalige vakantie in Romantic Manoir Carpe Diem - De Haan.
Het voelt telkens als thuiskomen in dit fantastisch hotel. Iedereen staat er steeds voor je klaar om te zorgen dat alles naar wens verloopt. Alles is er tot in de kleinste details perfect in orde. Er is zoveel oog voor detail. We kijken nu al uit naar een volgende keer.

Kamertip: Alle kamers zijn perfect gelegen !
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 29 augustus 2020

Carpe Diem wordt gerund door een gepassioneerd koppel met een hart voor sfeer, service en rust.
Het ontbijt is fantastisch met verse broodjes, koffiekoeken en heerlijke eitjes.
De reservaties worden altijd op een zeer correcte manier behandelt
Er zijn veel verschillende soorten kamers. Wij hebben tot nu 2 keer in een Cape Cod kamer gelogeerd en 1 keer in de familie kamer. Beide zijn uiterst gepast voor gezinnen. Modern, smaakvol en proper.
Zeer rustig gelegen op een steenworp van het strand en het centrum met restaurants.

Beoordeeld op 24 augustus 2020

Prachtig boutique hotel. Mooie kamers en badkamers voorzien van alle comfort. Alles zeer warm en met ook voor detail ingericht. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Ook gasten met honden zijn hier zeer welkom.

Beoordeeld op 9 augustus 2020

Dit was een TOP HOTEL..metTOP PERSONEEL....iedereen van baas tot poetsvrouw heel vriendelijk..verzorgde kamers..lekker ontbijd...ge moogt als gast niets te kort komen....
BEDANKT...komen zeker terug...
Fam Nau uit antwerpen