Jan D
Antwerpen, België

Terras

5,0 van 5 bollen1 aug 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
We komen hier vaak om iets te drinken, zomer en winter. Altijd top kwaliteit en vriendelijke familie. Vandaag een mocktail op het terras op de dijk, super atmosfeer en heerlijke citroenmocktail. Bij de thee werden we goed verwend met een mini chocomousse.
Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
Aan het strand
3.4 km van Auberge des Rois - Beach Hotel
Meer hotels in De Haan bekijken
Beoordeeld op 31 juli 2019

Aangenaam zitten op terras met zicht op zee. Vlotte en attente bediening van verse producten. Klassieke sfeer met jonge inhoud. Prijs/kwaliteit in goede verhouding. Binnen in het vernieuwde gedeelte is het ook aangenaam vertoeven.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 13 februari 2019

Uitstekende locatie, heel heel vriendelijk personeel, kortom een adres die we onthouden als we aan zee vertoeven. Ik denk dat het een familiezaak, goed op elkaar ingespeeld en no nonsens.
Proficiat daarvoor.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

De voorbije jaren hadden wij het genoegen deze zaak verschillende malen te bezoeken. Nooit een teleurstelling, steeds dezelfde kwaliteit van de welbekende klassiekers. Wijnkaart is zeer gevarieerd en heeft leuke verrassingen. De locatie, gewoon top.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 11 september 2017

mooie locatie. excellente keuken en staff.
zalig om te overnachten. 's morgens een luxe ontbijt met een lichte duitse toets. :-)
sterke menukaart met mooie gerechten. enkel spijtig dat ze niet gans het jaar open zijn.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 1 september 2017

Op een vrijdagavond aten we hier zonder reservatie. We werden zeer vriendelijk onthaald en mochten een tafel uitkiezen op het prachtige terras. Je hebt een super uitzicht op het strand en de tafels staan ver uiteen zodat je je niet opeengepakt voelt zoals op veel andere locaties! Het eten was zeer lekker, maar toch te hoog geprijsd. Perfecte en vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: september 2017