Beoordeeld op 1 september 2017

Op een vrijdagavond aten we hier zonder reservatie. We werden zeer vriendelijk onthaald en mochten een tafel uitkiezen op het prachtige terras. Je hebt een super uitzicht op het strand en de tafels staan ver uiteen zodat je je niet opeengepakt voelt zoals op veel andere locaties! Het eten was zeer lekker, maar toch te hoog geprijsd. Perfecte en vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 mei 2017 via mobiele applicatie

Prachtige locatie om enkele dagen te vertoeven en te genieten. Kamers met zicht op zee en goed bed zorgen voor de kers op de spreekwoordelijke taart.
Zeer goede keuken en uitgebreid ontbijtbuffet maken het geheel ook culinair een topadres !
Wij komen zeker terug !!

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 oktober 2016 via mobiele applicatie

We aten er op een zaterdagmiddag aan de ene kant garnaalkroketten en aan de andere kant zeetong filets met een flesje Sancerre- gewoon de perfectie ! Vlotte bediening met prachtig zicht op Zee , ongedwongen sfeer en op het bord subliem dit kan niet beter. De prijs was wel naar de hoge kant maar o zo lekker geëten. Hier komen we zeker terug!

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 september 2016

Mooi restaurant en mooi terras. Prijzen zijn bovenmatig duur en een glaasje kraanwater bij een kop koffie werd niet geserveerd.
Wel kwam er bij de koffie een koek en een soort van mousse. We hadden liever het gevraagde glaasje water gehad,maar dat kon niet. Bij het betalen kwam er nog een euro bij voor pinkosten! Dit deed bij ons de deur dicht. Onvoorstelbaar in 2016.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij hadden gebeld om te reserveren, er werd ons gezegd dat hier niet gereserveerd kan worden, maar als we vroeg genoeg kwamen, er zeker plaats zou zijn. Dus besloten we gewoon op tijd te komen (18u). We komen aan en er werd ons direct de deur gewezen aangezien het "volzet" was. Maar hoe kan het volzet zijn als er geen mogelijkheid is om een tafel te reserveren en er nu maar 2 tafels zitten? Laat een hele slechte indruk na!

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden