Eddy V
Wenduine, België

Subliem

5,0 van 5 bollen29 okt 2016 beoordeeldvia mobiele applicatie
We aten er op een zaterdagmiddag aan de ene kant garnaalkroketten en aan de andere kant zeetong filets met een flesje Sancerre- gewoon de perfectie ! Vlotte bediening met prachtig zicht op Zee , ongedwongen sfeer en op het bord subliem dit kan niet beter. De prijs was wel naar de hoge kant maar o zo lekker geëten. Hier komen we zeker terug!
Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.5 km van Auberge des Rois - Beach Hotel
3.0 km van Auberge des Rois - Beach Hotel
Aan het strand
Meer hotels in De Haan bekijken
Beoordeeld op 26 september 2016

Mooi restaurant en mooi terras. Prijzen zijn bovenmatig duur en een glaasje kraanwater bij een kop koffie werd niet geserveerd.
Wel kwam er bij de koffie een koek en een soort van mousse. We hadden liever het gevraagde glaasje water gehad,maar dat kon niet. Bij het betalen kwam er nog een euro bij voor pinkosten! Dit deed bij ons de deur dicht. Onvoorstelbaar in 2016.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 23 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij hadden gebeld om te reserveren, er werd ons gezegd dat hier niet gereserveerd kan worden, maar als we vroeg genoeg kwamen, er zeker plaats zou zijn. Dus besloten we gewoon op tijd te komen (18u). We komen aan en er werd ons direct de deur gewezen aangezien het "volzet" was. Maar hoe kan het volzet zijn als er geen mogelijkheid is om een tafel te reserveren en er nu maar 2 tafels zitten? Laat een hele slechte indruk na!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 4 augustus 2016 via mobiele applicatie

Snelle nette bediening. Je kunt Zowel binnen als buiten zitten. Buiten is het terras overdekt. Koffie met pannenkoek, was goed en lekker. Is ook een uitgebreide kaart.
Gezellig zitten daar.
Tegenover stationnetje tramhalte voor de kusttram. Midden in het centrum.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 2 augustus 2016

Waren hier om te lunchen, helaas geen terrasweer maar in het Restaurant zit je ook heel goed om lekker over zee en de boulevard heen te kijken. Hebben een vrij uitgebreide kaart met wel vrij veel visgerechten. Men kent niet echt een lunchkaart en dat maakt een lunch wel direct redelijk prijzig.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 31 juli 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier niet geslapen, maar op een zonnige dag heerlijk op het terras gezeten. Terras zit heerlijk uit de wind door de windsxhermen. De koffie is erg lekker en we kregen er wat chocolademousse, een koekje en een chocolaatje bij. Leuke plek, maar wel duur.

Datum van verblijf: juli 2016