ricci2008

Koffie met pannekoek

5,0 van 5 bollen3 aug 2016 beoordeeldvia mobiele applicatie
Snelle nette bediening. Je kunt Zowel binnen als buiten zitten. Buiten is het terras overdekt. Koffie met pannenkoek, was goed en lekker. Is ook een uitgebreide kaart.
Gezellig zitten daar.
Tegenover stationnetje tramhalte voor de kusttram. Midden in het centrum.
Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
Aan het strand
3.4 km van Auberge des Rois - Beach Hotel
Meer hotels in De Haan bekijken
Beoordeeld op 2 augustus 2016

Waren hier om te lunchen, helaas geen terrasweer maar in het Restaurant zit je ook heel goed om lekker over zee en de boulevard heen te kijken. Hebben een vrij uitgebreide kaart met wel vrij veel visgerechten. Men kent niet echt een lunchkaart en dat maakt een lunch wel direct redelijk prijzig.

Beoordeeld op 31 juli 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier niet geslapen, maar op een zonnige dag heerlijk op het terras gezeten. Terras zit heerlijk uit de wind door de windsxhermen. De koffie is erg lekker en we kregen er wat chocolademousse, een koekje en een chocolaatje bij. Leuke plek, maar wel duur.

Beoordeeld op 6 juli 2016 via mobiele applicatie

Mooi restaurant met een prachtig terras, beschermd tegen de wind met glas.
Goede bediening en het eten was prima.
De prijzen vonden wij aan de hoge kant. €6.50 voor t goedkoopste glas wijn een duo kroket voor €16 is naar onze beurs aan de dure kant.

Bedank 210.943
Beoordeeld op 23 december 2015

De vriendelijkheid van de baas en de attentvolle aandacht van zijn vrouw en de klasse waarmee het personeel hier omgaat met de klant is de titel van mijn beoordeling. Gewoon ongeëvenaard aan de kust en het zijn er vele !!!! Ik heb hier al diverse malen een ontbijt genoten om "U" tegen te zeggen en middagmalen genomen waar je zelfs njam-kok Seghers ziet genieten. Als zulke mensen een restaurant frequent bezoeken behoeft goede wijn geen krans meer. Beter dan goed. Van het hotel zelf kan ik géén oordeel vellen daar ik enkel het terras en het binnenrestaurant regelmatig bezoek gedurende mijn kustuitstapjes. Aan te raden.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 14 augustus 2015

degelijk verzorgde traditionele bereidingen , bien soigné , goede wijnkaart
attente bediening
aangenaam terras op zeedijk .
wij hebben enkel het restaurant bezocht .
is eveneens klasse hotel
waar voor ons geld

Kamertip: wij hebben niet in het hotel verbleven
Datum van verblijf: augustus 2015