Arjan61
Heerhugowaard, Nederland

Goede lunch met een heel leuk uitzicht

4,0 van 5 bollen2 aug 2016 beoordeeld
Waren hier om te lunchen, helaas geen terrasweer maar in het Restaurant zit je ook heel goed om lekker over zee en de boulevard heen te kijken. Hebben een vrij uitgebreide kaart met wel vrij veel visgerechten. Men kent niet echt een lunchkaart en dat maakt een lunch wel direct redelijk prijzig.
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Bar/lounge
    3.0 km van Auberge des Rois - Beach Hotel
    Aan het strand
    Meer hotels in De Haan bekijken
    Beoordeeld op 31 juli 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier niet geslapen, maar op een zonnige dag heerlijk op het terras gezeten. Terras zit heerlijk uit de wind door de windsxhermen. De koffie is erg lekker en we kregen er wat chocolademousse, een koekje en een chocolaatje bij. Leuke plek, maar wel duur.

Beoordeeld op 6 juli 2016 via mobiele applicatie

Mooi restaurant met een prachtig terras, beschermd tegen de wind met glas.
    Goede bediening en het eten was prima.
    De prijzen vonden wij aan de hoge kant. €6.50 voor t goedkoopste glas wijn een duo kroket voor €16 is naar onze beurs aan de dure kant.

Bedank 210.943
    Beoordeeld op 23 december 2015

De vriendelijkheid van de baas en de attentvolle aandacht van zijn vrouw en de klasse waarmee het personeel hier omgaat met de klant is de titel van mijn beoordeling. Gewoon ongeëvenaard aan de kust en het zijn er vele !!!! Ik heb hier al diverse malen een ontbijt genoten om "U" tegen te zeggen en middagmalen genomen waar je zelfs njam-kok Seghers ziet genieten. Als zulke mensen een restaurant frequent bezoeken behoeft goede wijn geen krans meer. Beter dan goed. Van het hotel zelf kan ik géén oordeel vellen daar ik enkel het terras en het binnenrestaurant regelmatig bezoek gedurende mijn kustuitstapjes. Aan te raden.

Datum van verblijf: mei 2015
    Beoordeeld op 14 augustus 2015

degelijk verzorgde traditionele bereidingen , bien soigné , goede wijnkaart
    attente bediening
    aangenaam terras op zeedijk .
    wij hebben enkel het restaurant bezocht .
    is eveneens klasse hotel
    waar voor ons geld

Kamertip: wij hebben niet in het hotel verbleven
    Datum van verblijf: augustus 2015
    Beoordeeld op 26 juli 2015

Zeer vriendelijk en profisoneel ontvangst ! de kaart is heel beperkt , maar alles is vers .
    We bestelden een apero met hapjes , dit was in orde ! Niets op aan te merken !
    Daarna kregen we twee maal zeetong , heerlijk gebakken met een lekker en zeer frise salade maar geen verse mayonaise en ook geen verse frietjes ! Met zo een kleine kaart zou dit toch smakelijker zijn ! Voor het nagerecht kozen we voor chocoladetaart met frambozencoli en een coupe vanille . De taart was overheerlijk , het vanille ijs was zeer lekker met een nadeel dat de slagroom niet voldoende opgeklopt maar eerder een dik papje was ! ( vers....? )
    Conclusie : mooi hotelletje met een aangenaam en kleine menukaart .....maar met enkele minpuntjes...... En nogal prijzig !

Datum van verblijf: juli 2015