Priceline
Go to your Happy Price
Agoda.com
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
Willy B
Beveren, België

Hotel Heritage in De Haan aan zee 400m van het strand

Beoordeling van Hotel Heritage
3,0 van 5 bollen13 sep 2018 beoordeeld
Mooi hotel geen goede ervaring door bij aankomst en vertrek de lift defect was dus met ons bagage met de trap naar het 2e verdiep gezien wij reeds een respectabele ouderdom hebben was dit al zeer ontmoedigend mede de uitspraak van de receptionist die ons mededeelde dat dit goed voor onze conditie was vonden we het zeer onhofelijk overkomen. Tevens overdag is er geen receptionist aanwezig. Ontbijt was goed de kamer niet zoals op de foto en parkeren in de straat is een ramp. Opstap De Lijn was vlakbij.
Datum van verblijf: september 2018
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.2 km van Hotel Heritage
Zwembad
  • ZenHotels.com
0.4 km van Hotel Heritage
Gratis parkeren
Lekker zonnen aan het verwarmde zwembad.
3.4 km van Hotel Heritage
Zwembad
Meer hotels in De Haan bekijken
Beoordeeld op 8 augustus 2018

Mooie ligging in centrum De Haan. Niettegenstaande super drukke dagen is de bediening perfect. Accuraat en vriendelijk.
De kaart is beperkt maar de kwaliteit is goed.
De prijs van de zeevruchten schotel is echter totaal niet in verhouding van hetgeen geboden wordt. Voor 2 personen wordt € 100,- aangerekend, Voor die prijs krijgt u 6 oesters, 6 wollocks, 4 langoustinnetjes, 8 krabbenpoten en een dozijn roze gamba's. (plus nog een potje grijze garnalen en krekeltjes). Niet normaal ...

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Vlotte bediening en super lekkere mosselen met frietjes van polderaardappelen.
Kleine kaart met alleen maar toppers zowel eten als wijn.
Weer een nieuw adresje erbij in de Haan.
Reserveren is aan te raden.
Doe zo voort!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 13 juli 2018

We zijn er zelfs niet toe gekomen om er te verblijven. Via een vriendelijke email informeerde ik enkele weken voor ons gewenste verblijf naar een vrije kamer.
Hierop kreeg ik een bot antwoord terug met de boodschap om online te kijken. Geen vriendelijke aanspreking, Geen uitleg over het feit dat ze verkiezen dat klanten online kijken, geen begroeting, niks. Als je in deze branche zit lijkt het me nu toch niet zo moeilijk om een vriendelijk antwoord te formuleren. Een standaard email is nu toch niet zo moeilijk lijkt me. Ik heb dan een mail terugestuurd om hen erop te wijzen dat dit een knap staaltje is van klantonvriendelijkheid. Hierop sturen ze dan nog een boertige mail terug.
Eigen schuld, dikke bult. Want met de tijd die ze hieraan gespendeerd hebben hadden ze even goed wat prijzen kunnen doorgeven en een eventuele klant kunnen winnen. Nu krijgen ze enkel een negatieve recensie die hopelijk wordt gevolgd door tientallen andere mensen. In zo'n hotel zullen wij dan ook NOOIT boeken.

Kamertip: Beste tip die ik kan geven is om er NOOIT te boeken
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018

De bistro van het hotel Heritage wordt in één naam genoemd met het hotel Les Dunes. De allerbeste maatjes (handgekuist)degusteerden wij in deze bistrot; zalig. Ook de tongscharren waren succulent. Echtt een etentje dat ons blij maakte en waar we nog zeker terugkeren.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 16 april 2017

Kamer ruim genoeg voor 2 personen, badkamer schoon gepoetst behalve 2 spinnenwebben op de hoek, prijsverhouding ok , ontbijt niet slecht maar koffie smakte niet lekker. algemeen heel basic, natuurlijk voor 189 euro voor 2 dagen in De Haan tijdens pasvakantie niet slecht.

Datum van verblijf: april 2017