Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Vlotte bediening en super lekkere mosselen met frietjes van polderaardappelen.
Kleine kaart met alleen maar toppers zowel eten als wijn.
Weer een nieuw adresje erbij in de Haan.
Reserveren is aan te raden.
Doe zo voort!

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 13 juli 2018

We zijn er zelfs niet toe gekomen om er te verblijven. Via een vriendelijke email informeerde ik enkele weken voor ons gewenste verblijf naar een vrije kamer.
Hierop kreeg ik een bot antwoord terug met de boodschap om online te kijken. Geen vriendelijke aanspreking, Geen uitleg over het feit dat ze verkiezen dat klanten online kijken, geen begroeting, niks. Als je in deze branche zit lijkt het me nu toch niet zo moeilijk om een vriendelijk antwoord te formuleren. Een standaard email is nu toch niet zo moeilijk lijkt me. Ik heb dan een mail terugestuurd om hen erop te wijzen dat dit een knap staaltje is van klantonvriendelijkheid. Hierop sturen ze dan nog een boertige mail terug.
Eigen schuld, dikke bult. Want met de tijd die ze hieraan gespendeerd hebben hadden ze even goed wat prijzen kunnen doorgeven en een eventuele klant kunnen winnen. Nu krijgen ze enkel een negatieve recensie die hopelijk wordt gevolgd door tientallen andere mensen. In zo'n hotel zullen wij dan ook NOOIT boeken.

Kamertip: Beste tip die ik kan geven is om er NOOIT te boeken
  • Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 19 juni 2018

De bistro van het hotel Heritage wordt in één naam genoemd met het hotel Les Dunes. De allerbeste maatjes (handgekuist)degusteerden wij in deze bistrot; zalig. Ook de tongscharren waren succulent. Echtt een etentje dat ons blij maakte en waar we nog zeker terugkeren.

Verbleef: juni 2018
Beoordeeld op 16 april 2017

Kamer ruim genoeg voor 2 personen, badkamer schoon gepoetst behalve 2 spinnenwebben op de hoek, prijsverhouding ok , ontbijt niet slecht maar koffie smakte niet lekker. algemeen heel basic, natuurlijk voor 189 euro voor 2 dagen in De Haan tijdens pasvakantie niet slecht.

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 15 september 2016

Suite 31 prijs 195 euro. Geen verluchting op de badkamer (alles vol condensie)koffiefaciliteiten onvolledig (geen melk, suiker), tv vol sneeuw. Gebreken melden aan de receptie kon niet, want alles was pottoe om 19u30. Je wordt verwezen naar een nummer dat je kon opbellen, waar niemand opnam. Andere gasten konden niet inchecken.want je geraakte niet binnen en er was gewoon niemand. Echt geen sfeer! 's Nachts drukke weg met veel lawaai. Droevig ontbijt aan enkele euro's als kostprijs voor hotelier (brood was niet afgebakken). Bij het uitchecken enkel engelstalige begeleiding (in België?!?). Uiteindelijk verscheen de patron, die ons afblafte nadat de engelstalige onze klachten had gemeld. Hij wist niet beter dan met zijn arm te zwaaien en "weg weg weg" te roepen. Wij hebben ons nog nooit zo afgezet gevoeld. Normaal besteden wij veel aandacht aan het uitkiezen van hotels, nu was het snel de laatste kamer te nemen of te laten bij alles volgeboekt op een warme septemberdag. Onze vorige reis was Apuglia in Italië met uitstekende hotels dankzij tripadvisor. Dus wees gewaarschuwd, maak werk van de keuze van een hotel en laat je niet verleiden door de soms bedrieglijke foto's op booking.com.

• Verbleef: september 2016, reisde met familie