Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 5 april 2016

Enorme warme ontvangst door Paul en Caroline, de uitbaters van de villa.
Wij hadden de pleinkamer aan de voorkant, een grote kamer met een gezellig zitje en televisie.
Vanuit de kamer keek je op het gezellige centrum.
Elke morgen werden we verrast door gastheer Paul met een overheerlijk ontbijt en een goed gesprek.
We hebben veel nuttige adviezen gekregen van restaurants en bezienswaardigheden.
Een fantastisch adres waar gastvrijheid nog vanzelfsprekend is.
Paul en Caroline, we komen zeker nog terug.
Inmiddels hebben we onze vrienden geënthousiasmeerd om ook te komen genieten van dit fantastische onderkomen,
Henk en Paula de Mooij

Kamertip: "Onze" Pleinkamer had een prachtig uitzicht.
Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 9 februari 2015 via mobiele applicatie

Geweest met mijn vriendin.
Prachtig historisch gebouw waar de authentieke elementen zijn behouden gebleven. Dit samen met de stad De Haan die al reeds zo'n charme heeft, was echt de max.
Kamer was picobello!

De uitbaters waren uitermate vriendelijk, zelden zo'n service meegemaakt.

Correcte prijs.

Kan alleen maar aanraden!

Markies Vandewalle

Datum van verblijf: februari 2015