“Fijn en heerlijk restaurant”
Beoordeling van Bleu Chaud

Bleu Chaud
Geclassificeerd als nr. 7 van 87 Restaurants in De Haan
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze laatste avond in De Haan gegeten bij Blue Chaud. Heerlijke steaks met frites, salade en een goed glas wijn. Net als bij hun andere restaurant, Villa de Torre, vlotte deskundige en aardige bediening. Een fijne avond gehad. Ook hier lijkt reserveren, want populair, wel verstandig.

Datum van bezoek: augustus 2019

1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles was super zeker een aanrader . Eten bediening hygiëne service alles was super dik in orde niks op aan te merken

Datum van bezoek: augustus 2019
31 juli 2019 beoordeeld

Zeer lekker gegeten! Toppertje. Vriendelijke bediening en toegankelijk voor iedereen. Er wordt ook aan de kleinsten gedacht en dat is heel fijn!

27 juli 2019 beoordeeld

We werden getipt door ons hotel, en inderdaad. Heerlijk gegeten! Helaas konden we pas gaan eten om 20.15 omdat er verder geen plaats was. Je dient dan ook zeker van tevoren te reserveren want heel veel mensen dropen teleurgesteld af. Enfin.

Heerlijk gegeten, de steak was subliem, en ook het stoofvlees was heerlijk.

26 juli 2019 beoordeeld

Uitstekende bediening, lekkere steak, mooi terras en goed gelegen. De menukaart is duidelijk en praktisch en dranken worden snel en correct geserveerd. Ondanks de drukte werd onze tafel zeer goed opgevolgd. Hier ga ik bij gelegenheid graag terug voor een lunch of diner.

Reizigers die Bleu Chaud bekeken, bekeken ook

De Haan, West-Vlaanderen
De Haan, West-Vlaanderen

In Bleu Chaud geweest? Deel je ervaringen!