Frederik-Ann D
Wakken, België

Relax weekendje met het gezin in huisje 80 "Zeemeeuw"

Beoordeling van Noordzeepark Zeepolder
5,0 van 5 bollen13 mrt 2017 beoordeeld
Daar wij een huisje huurden van privé eigenaars kan ik geen beoordeling geven van de receptie. Het park is rustig gelegen, mooie omgeving. Het huisje was erg gezellig en voelde warm aan. Alles wat je maar nodig kan hebben is aanwezig. We hebben er goed geslapen en een heerlijk verblijf gehad. Trouwens erg vriendelijke eigenaars die ons hartelijk en correct ontvangen hebben en van alle info voorzien. Zeker voor herhaling vatbaar.
Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
    Aan het strand
    Meer hotels in De Haan bekijken
    Beoordeeld op 17 september 2016 via mobiele applicatie

Zeepolder 1 huisje 80,  de ZEEMEEUW
    Park wordt prachtig netjes bijgehouden!!  Aardige receptie. Zwembad was dicht.  (30 graden +) Daarintegen het huisje viel het huisje erg tegen en de verhuurster al helemaal schokkend !  Grote lijnen schoon maar vele andere dingen vies of kapot.  Keuken netjes alleen gootsteen bijna verstopt en bolle pannen voor op kookplaat.  Koken ramp daardoor.  koekenpan ter plaatsen moeten kopen.
    Oude Fietsen kapot,  werd ons gezegd..  breng maar naar fietsenmaker,  we verrekenen dat wel met vertrek.  man reageerde wel vriendelijk aan telefoon.
    Uiteindelijk heerlijke fietsen gehuurd in het dorp. ( 5 dagen 29 euro! ) bij andre top!
    Slecht 2 persoonsbed!!!! Echt nog nooit zo beroerd geslapen.
    Douchekraan werd soms niet naar behoren,  gaat niet dicht soms.
    Schimmel op schilderij,  spinnenraggen
    Buiten was alles aan vervanging toe.  Kale grindtegels met grind en paar verrotte bloembakken die bijna uiteen vielen met half dode boompjes. Oude meubels waarvan lat mist van stoel en tafel.  Geen kussens ervoor.    Niet gezellig!  Bovendien is het 6 persoons huisje maar zowel binnen als buiten maar 4 eetstoelen.
    Bankje buiten was zo verrot,  werkelijk al half ineen gestort.
    Veel speelgoed onder ingezakt afdakje,  waarvan het meeste kapot was ( mist stuur of wiel ed) gooi het dan weg!!!!!!   teleurstellend en gevaarlijk voor Kids.
    Als klap op de vuurpijl werd ons bij vertrek voordat we iets hebben kunnen zeggen over alle gebreken. Alleen even samen gekeken met man naar douchekraan alleen en die reageerde wel aardig, kan natuurlijk ook altijd gebeuren, wij klagen niet snel. Door z'n vrouw werden we uiterst onvriendelijk toegeschreeuwd dat we vieze mensen zijn.
    Er zaten wat vlekje op de matrasbeschermer en de eigenaaresse flipte totaal.  Naar onze mening was dit al,  netjes beddengoed gebruik van onszelf!!!  Was niets aan te zien. en hadden het hele huisje zeer zeer netjes gepoetst. Gestofzuigd gedweild,  badkamer wanden met spray enz enz.  Schoner dan dat het was!!!  was niet genoeg volgens haar.  Blijkt dus ook dat deze matrasbeschermer niet gewassen worden blijkbaar.  wij hebben dus in de zweet plekken van ander gelegen.
    Haar man was wel vriendelijk maar zijn vrouw was uiterst onvriendelijk en totaal onredelijk.  dit hebben wij werkelijk nog nooit meegemaakt.  Zo onvriendelijke en ruzie maken / schreeuwen tegen ons. Kon gewoon niet eens fatsoenlijk iets terug zeggen of uitleggen.  Niets klopte wat we zeide,  ze wimpelde alles af met ik kom alleen controleren of jullie het wel goed schoon hebben gemaakt.  Ieder ander weerwoord of proberen normaal gesprek te voeren werd overschreeuwd met haar oordeel en verheven stem dwars door ons heen.  Weerwoord werd niet getolereerd.
    Al met al slechte ervaring.  Houdt niet van slechte recensie schrijven.  Liever opbouwend vertellen of mail naar personen zelf, zodat het opgelost kan worden voor de volgende,  er kan immers overal iets mis gaan.  Maar zo onfatsoenlijk toegesproken dat ik het toch echt moest schrijven om hopelijk andere mensen te behoeden van deze onvriendelijke vrouw en kapotte of half kapotte spullen.
    Ligging van huisje is prachtig aan rand van polder.  Andere huisjes vast anders maar zou echt nooit meer bij deze mensen huren!!!  Ze hebben 2 huisjes op dit park

Datum van verblijf: september 2016
    Beoordeeld op 28 juli 2016

Huurden voor 2 weken duinenhuisje 127, hadden zelf de ligging gekozen . Heel vriendelijke ontvangst aan receptie . Was heel netjes en proper , alle comfort aanwezig wat wij nodig hadden . Mooie moderne badkamer met inloopdouche , heel netjes gepoetst allemaal. Heel leuke tuin met heel veel privacy en veel groen . Onze honden waren mee en dit viel heel goed mee . Superleuk zwembad dat verwarmd was tot 26 graden , heerlijk en ook heel rustig ! Toffe cafetaria met heel vriendelijke uitbaters ! Was niet de eerste keer in dit park en gaan volgend jaar ook zeker weer terug .

Datum van verblijf: juli 2016
    Beoordeeld op 8 oktober 2015

We verbleven voor de tweede maal in dit vakantiepark.
    De eerste maal was alles dik in orde , reden van onze terugkeer dit jaar.
    Jammer , deze keer waren er vele mankementen in en aan het huisje.
    Deksel van freezer in de frigo afgebroken , huis slecht of niet gepoetst.
    Afvoer water van dak verstopt , met als gevolg vochtproblemen in woning.
    Huisje gaf een zeer afgeleefde en niet onderhouden indruk.

Datum van verblijf: september 2015
    Beoordeeld op 23 juli 2015

Reeds 2 maal geweest.1ste maal in de zomer met 2 kids en onze hond.Rustig park. Huisje met 3 slaapkamers was in orde en netjes . Misschien ietsje verouderd maar dat deed niets aan het comfort en de gezelligheid .Was zoals we hadden verwacht ! Hadden huisje gevraagd met rustige ligging en kregen dit dan ook , perfect gelegen en goed afgeloten tuin , supergoed voor onze hond ! Vriendelijk aan de receptie . Leuk , proper zwembad, hadden alleen wat pech met het weer dus konden er niet zo veel van genieten . Voor ons een toffe vakantie en we gaan zeker nog terug !

Datum van verblijf: maart 2015
    Beoordeeld op 1 augustus 2011

We hadden een vakantiehuisje gehuurd bij zeepark Zeepolder in De Haan aan de Belgische Kust. We werden vriendelijk ontvangen door de receptioniste van het vakantiepark maar kregen maar weinig uitleg ...
    Het huisje was ruim , 3 slaapkamers en ruime woonkamer met ingerichte keuken. De inrichting van de keuken was wel zéér summier. Tijdens het koken of dekken van de tafel kom je steeds tot de conclusie dat je van alles mankeert!
    De akoestiek en de geluidsisolatie waren superslecht, je kon beneden alles horen wat er boven gebeurde of gezegd werd en omgekeerd.
    het openlucht zwembad was jammergenoeg veel te koud om er van te genieten door het kwakkelweer!
    Maar verder was het wel een fijne vakantie aan zee ...