Beoordeeld op 31 oktober 2016

wij hadden de pech de kamer "folk" toebedeeld te krijgen , een hok van ongeveer 7 vierkante meter, waarvoor we 105 € per nacht mochten betalen : dit is ongetwijfeld de duurste hotelkamer per vierkante meter die ik ooit gehad heb . Waar je moet blijven met je kleren als je hier langer dan twee nachten verblijft is me een raadsel. De blijkbaar enthousiaste eigenaars waren er niet . Er werd ons bij het tonen van onze "accomodatie" direct meegedeeld dat er een lamp stuk was ( het waren er zelfs 2 ) Hoe moeilijk kan het zijn om een lamp te vervangen ... De piepkleine kamer en dito badkamer waren hierdoor nog donkerder dan ze al waren . In de verbinding tussen kamer en badkamer bevond zich een douchecabine met gordijn ; afmetingen na aftrek kranen : 75 x 50 (!) cm, geen onvergetelijke douche-ervaring dus. Het enige raam, dat zich in het badkamergedeelte bevond, had enkel glas, dat 's ochtends kletsnat was . Het ontbijt was niet slecht, maar als je iets later komt ontbijten, heb je blijkbaar geen recht meer op croissants of chocoladekoeken . De eerste ochtend deed de verantwoordelijke nog de moeite om er enkele af te bakken ; de tweede ochtend hadden mijn partner, en enkele koppels na ons, minder geluk . Bij het uitchecken werden we zelfs de les gelezen dat het onmogelijk was om het benodigde aantal croissants in te schatten ... Wat is er eigenlijk gebeurd met het "klant is koning"-principe ? Voor de vergeten badhanddoeken wil ik nog begrip opbrengen, kan gebeuren en werd ook opgelost.
Persoonlijk vind ik het jammer dat zo'n kamer verhuurd wordt, en dan nog aan zo'n prijs . De mensen die het geluk hadden een andere kamer te krijgen hadden, gezien sommige beoordelingen, blijkbaar meer geluk

Kamertip: weiger de kamer "folk" !!!
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 25 juli 2016 via mobiele applicatie

Twee nachten geslapen in hotel bonne auberge in de haan. De haan stelt niet zoveel voor. Het hotel was SUPER. Geweldige bedden heerlijk geslapen. Ontbijt super. Personeel belangstellend en zeer vriendelijk. Kamer niet te groot maar wel compleet. De bibliotheek heel gezellig met een self service koelkast. Zeer ongedwongen sfeer en veel persoonlijke aandacht. Wij gaan er zeker nog een keer overnachten.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 25 juli 2016

een heel mooi hotel in een prachtig huis ondergebracht. aangenaam terras, mooie geriefelijke kamers (niet echt groot). op loopafstand van het strand in een residentiële week van De Haan. Het ontbijt is echt heerlijk met vers fruit, verschillende kazen, charcuterie, verschillende broden... er is ook een heel toffe "TV" kamer met superveel boeken

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 20 juni 2016

Als je op zoek bent naar rust , sfeer , vriendelijkheid , klasse , super ontbijt ..dan is dit de place to be .

De kamers zijn niet zo groot maar de bedden zijn zalig en de aankleding heeft uitstraling .

Gewoon GENIETEN !!!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 13 maart 2016 via mobiele applicatie

Last minute geboekt via booking.com op basis van de positieve recensies.
Kamers zijn cosy, eerder klein maar toch groot genoeg aangezien je er toch alleen maar slaapt.
Ontbijt is divers en méér dan genoeg met originele toetsen, zoals een exotische fruitsla met kleine stukjes witte chocolade.
Zeer mooie rust- en ontspanruimte in de bibliotheek.
Prijs/kwaliteit viel het zeer goed mee door de booking.com deal, maar de normale kamerprijs is toch eerder te duur.

Datum van verblijf: maart 2016