“Gezellig dagje naar zee”
Beoordeling van Casanova

Casanova
Geclassificeerd als nr. 11 van 87 Restaurants in De Haan
Keukens: Belgisch
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, totaal niks op aan te merken, dus bij deze dan ook de maximale score.
Vriendelijke ontvangst, lekker hapje bij het aperitiefje, voorgerechtje heel lekker, verse garnaaltjes!
Hoofdgerecht perfect: correcte bakwijze, verse bearnaise, frietjes en mayonaise.
Heerlijke dame blanche voor dessert: vers gedraaid vanille ijs.
De wijn bij de maaltijd was een lekkere tempranillo.
Tot nog eens

Datum van bezoek: september 2019

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

In het BIB GOURMAND menu stond vermeld Coquilles bij het voorgerecht maar niet op de wijze hoe . Wij dachten dit zijn gebakken coquilles , maar dit was spijtig Genoeg niet waar. Het was een rauwe te dik gesneden Coquille. Men zou dit beter vermelden . Als hoofdgerecht kozen wij Wilde eend ,die was veel te hard gebraden zelfs het billetje was niet te eten. Het enige dat ons even een beetje kon bevallen was het kaasbord maar dat had beter op voorhand uit de ijskast gemogen. Spijtig maar dat zal dus maar een eenmalig bezoek geweest zijn

Datum van bezoek: september 2019
31 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

restaurant op de dijk met zeezicht.
Prijs/kwaliteit zeer goed.
Telkens lekkere suggesties.
Vriendelijk personeel gegarandeerd.
Een aanrader in De Haan.

Datum van bezoek: juni 2019
22 juli 2019 beoordeeld

Telkens keren wij terug, zeker nu we in het buitenland wonen is het een nog groter plezier als we onszelf kunnen trakteren op een dinner bij Casanova! De menu is altijd een pareltje, de bediening klasse en het interieur met zee uitzicht subliem! Topzaak met schitterend personeel!

Datum van bezoek: juli 2019
16 juli 2019 beoordeeld

We waren hier met een groep van 10 personen en hadden het 'Bib Gourmand'-menu besteld. Dat was een voltreffer. Verse producten, super van smaak en mooi op het bord, vergezeld van heerlijke wijnen. Ok, de meneer van de bediening was nors, er kon werkelijk geen lach vanaf, maar de sfeer in het restaurant was opperbest, het zicht op zee onbetaalbaar en we hebben heerlijk gegeten, we blijven fan!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Casanova bekeken, bekeken ook

De Haan, West-Vlaanderen

In Casanova geweest? Deel je ervaringen!