JoBa1503
Oud-Heverlee, België

Uitstekend hotel en prima gelegen

Beoordeling van Hotel Rubens
5,0 van 5 bollen31 okt 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
We waren onlangs in dit gezellug hotel en komen zeker terug. Kleinschalig (10 kamers), maar alle comfort is aanwezig. Er is ook een zwembad. Het ligt hartje De Haan in de concessiewijk in een rustige straat, op wandelafstand van het strand. Heerlijk ontbijt. Zeer vriendelijke ontvangst. In de buurt ook goede restaurants en tearooms. Top adres
Datum van verblijf: oktober 2022
Kamertip: Je kan vrij parkeren in de straat
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.5 km van Hotel Rubens
1.4 km van Hotel Rubens
0.1 km van Hotel Rubens
Exterior view
1.5 km van Hotel Rubens
Zwembad
Lekker zonnen aan het verwarmde zwembad.
3.5 km van Hotel Rubens
  • ZenHotels.com
0.2 km van Hotel Rubens
Meer hotels in De Haan bekijken
Beoordeeld op 20 oktober 2022

Een fantastische ontdekking. Heel vriendelijke ontvangst, zeer behulpzaam. Wij hadden een suite geboekt,groot bed en een groot bad (ook douche).Aan te raden. Ontbijt is heel uitgebreid. Echt een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 12 september 2022

Hotel Rubens, gelegen De Haan, Rubenslaan 3 is een 3sterren hotel. Het hotel is gelegen in een mooie groene omgeving, 200m van het mooie centrum van De Haan. Het hotel is heel rustig gelegen, in het groen. Deze mooie villa verbouwd tot een gezellig hotel, biedt ruime mooie kamers, een ruime badkamer, een mooie ontbijtruimte én - toch wel een uitzondering voor de Vlaamse Kust - een mooi verwarmd buitenzwembad en een mooi buitenterras waar hij ook buiten het ontbijt kan gebruiken. Er is ook een mooi aangelegde tuin. De De uitbaters verwelkomen je met een oprechte spontane ontvangst. De kwaliteit van het ontbijt (vers fruis, lekkere koffie, allerlei soorten brood en beleg, van croissants t/m chocolade koeken, taart enz. is van prima kwaliteit. Het grote voordeel van het hotel is : rustig gelegen, ruime mooie kamers, uitstekend ontbijt, mooi ruim buitenterras én verwarmd buitenzwembad.
Wat ons betreft : we gaan er zeker en vast terug.
Onze score ? 10/10

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 17 oktober 2021

Op dit hotel uitgekomen omwille van de goede scores... en terecht. Rustig kleinschalig hotel, prima ligging, prima kamer, lekker ontbijt, zeer goede verhouding prijs/kwaliteit en bovendien zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 21 augustus 2021

We genoten van een weekendje in dit leuke hotel. Leuk, maar misschien hier en daar ontbreekt de kers op de taart. De omstandigheden zijn moeilijk, maar het is soms nét niet.
Het ontbijt met afbakkoeken kan beter. Een gezelschap van 7 dat als t regent, niet samen kan zitten. Geen duidelijke parkingvoorziening, geen koffiefaciliteiten en vrij dure drankjes in het hotel zelf.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 18 juli 2021 via mobiele applicatie

Zeer gezellig kleiner hotel, rustig gelegen in villawijk op 5 min wandelen van centrum. Het is er proper, de receptie is uiterst vriendelijk en gedienstig, de bedden comfortabel, de badkamer voldoende ruim en goed uitgerust. Het ontbijt werd wegens covid-19 na bestelling aan tafel gebracht buiten op zonnig terras of binnen, desgevallend op de kamer. Ruime keuze.
Wij zullen hier nog wel eens verzeild geraken.

Datum van verblijf: juli 2021