Beoordeeld op 2 april 2016

klein verzorgd en rustig hotel. Persoonlijke en vriendelijke ontvangst. Voldoende uitgebreid ontbijt.Parking mogelijk aan hotel zelf. Rustige kamers en sfeer, niet geschikt voor grote groepen. Het hotel heeft een iets ouder/rustiger cliënteel en is niet geschikt voor kinderen,en dit is een bijkomende troef; Er zijn immers meer dan voldoende kindvriendelijke alternatieven aan de kust.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 30 maart 2015

Leuk, klein hotel met bijzonder vriendelijke gastvrouw, die iedere morgen een erg lekker ontbijt voor je klaar zet!! Hotel ligt vlakbij zee. Vanaf hotel 5 minuutjes lopen naar tramstation, vanwaar je de hele kust kan bezoeken. Gastvrouw gaf ons vele tips over goede restaurants in De Haan. Heerlijk verblijf gehad!!

Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 13 november 2014

We boekten dit hotel echt last minut en kregen waar voor ons geld.
De ligging, de service, de ruime kamers, het lekkere ontbijt en de gezellige babbel met de eigenares.
Wij zijn zeker van plan om nog eens langs te komen.

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 8 oktober 2012

Ligt in een rustig straatje dicht bij zee, ruime en erg nette kamer, verzorgd en gevarieerd ontbijt, privé parking achteraan het hotel, aangename verandaruimte met gratis koffie en thee, behulpzame uitbaatster.

Datum van verblijf: september 2012
Beoordeeld op 10 mei 2011

Klein en rustig hotel in een heel mooi pand, in belle epoque stijl met een koloniaal tintje en een unieke loggia, maar toch met alle modern comfort. Uitgebreid, lekker en gevarieerd ontbijt, vriendelijke en behulpzame uitbaatster, ruime kamer, alles heel netjes ook. Het hotel ligt in een rustige straat en toch vlak bij de zeedijk. En de omgeving mag er ook zijn : De Haan is door zijn kleinschaligheid en charmante villawijk vlak bij de kust met voorsprong de aangenaamste vakantieplaats aan de Belgische kust. Wandelen op de zeedijk, aan het strand en in de villastraatjes is een waar plezier. Enkele goede restaurants en voor de dames ook een paar leuke boetieks in de buurt... Voor ons is dit het aangenaamste hotel in De Haan!

Kamertip: Vraag een suite
Datum van verblijf: april 2011