2 april 2016 beoordeeld

klein verzorgd en rustig hotel. Persoonlijke en vriendelijke ontvangst. Voldoende uitgebreid ontbijt.Parking mogelijk aan hotel zelf. Rustige kamers en sfeer, niet geschikt voor grote groepen. Het hotel heeft een iets ouder/rustiger cliënteel en is niet geschikt voor kinderen,en dit is een bijkomende troef; Er zijn immers meer dan voldoende kindvriendelijke alternatieven aan de kust.

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
30 maart 2015 beoordeeld

Leuk, klein hotel met bijzonder vriendelijke gastvrouw, die iedere morgen een erg lekker ontbijt voor je klaar zet!! Hotel ligt vlakbij zee. Vanaf hotel 5 minuutjes lopen naar tramstation, vanwaar je de hele kust kan bezoeken. Gastvrouw gaf ons vele tips over goede restaurants in De Haan. Heerlijk verblijf gehad!!

• Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
13 november 2014 beoordeeld

We boekten dit hotel echt last minut en kregen waar voor ons geld.
De ligging, de service, de ruime kamers, het lekkere ontbijt en de gezellige babbel met de eigenares.
Wij zijn zeker van plan om nog eens langs te komen.

• Verbleef: november 2014, reisde met een partner
8 oktober 2012 beoordeeld

Ligt in een rustig straatje dicht bij zee, ruime en erg nette kamer, verzorgd en gevarieerd ontbijt, privé parking achteraan het hotel, aangename verandaruimte met gratis koffie en thee, behulpzame uitbaatster.

• Verbleef: september 2012, reisde met een partner
10 mei 2011 beoordeeld

Klein en rustig hotel in een heel mooi pand, in belle epoque stijl met een koloniaal tintje en een unieke loggia, maar toch met alle modern comfort. Uitgebreid, lekker en gevarieerd ontbijt, vriendelijke en behulpzame uitbaatster, ruime kamer, alles heel netjes ook. Het hotel ligt in een rustige straat en toch vlak bij de zeedijk. En de omgeving mag er ook zijn : De Haan is door zijn kleinschaligheid en charmante villawijk vlak bij de kust met voorsprong de aangenaamste vakantieplaats aan de Belgische kust. Wandelen op de zeedijk, aan het strand en in de villastraatjes is een waar plezier. Enkele goede restaurants en voor de dames ook een paar leuke boetieks in de buurt... Voor ons is dit het aangenaamste hotel in De Haan!

Kamertip: Vraag een suite
  • Verbleef: april 2011, reisde met een partner