Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 187
Travelocity
PricelineUS$ 187
eDreamsUS$ 187
Agoda.comUS$ 186
CheapTickets
Beoordeeld op 19 oktober 2017

Heel mooie, ruime en nieuwe kamers, voorzien van alle nodige faciliteiten. Mooi hotel met zeer goede ligging! Zeer vriendelijke gastvrouw die je meteen op je gemak stelt. Echt een ongezien ontbijtbuffet, waarbij alles tot in de puntjes verzorgd was! Zoveel keuze! Gerookte zalm, diverse broodsoorten, uitgebreid kaasbuffet, vers fruit, assortiment verse confituurtjes, verschillende eitjes...

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 2 september 2017 via mobiele applicatie

We zijn voor de eerste keer met ons 9 week oude baby op reis geweest. Met een baby is het altijd wat afwachten maar door de heel lieve gastvrouw waren we direct op ons gemak en voelden we ons heel welkom. We werden zeer vriendelijk onthaald en voor onze baby was er een apart bedje voorzien. Heel lekker en zeer uitgebreid ontbijt. Mooie, comfortabele kamers. In de bar beneden is het ook heel gezellig vertoeven. Kortom een echte aanrader en zeker meer dan 3 sterren waard! Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: augustus 2017
Tobit W, General Manager van Hotel Apostrophe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2017

Beste Stefanie,

Wij zijn enorm blij dat u genoten hebt van uw verblijf in Hotel Apostrophe. Wij kijken er naar uit u in toekomst nogmaals te mogen ontvangen.

Bedankt voor de super review!

Mvg,

Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een bijzonder leuk hotel, in een historisch huis uit de mondaine tijd dat de Belgisch kust bloeide van rijkdom. Mooi gerestaureerd en een relaxte sfeer.
Goed en warm ontvangst! Zeer uitgebreid ontbijt in de categorie super. Veel verse producten Top!
De kamernummers zijn leestekens?
Het enige minpuntje was het matras.
Dit is zeker aan vervanging toe aan een kant helemaal door gelegen. Jammer want ik rolde naar de bedrand.
Dit mocht de pret natuurlijk niet drukken, dus geven we een 8, anders had het waarschijnlijk wel een 10 geweest!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 2 april 2017

Dankzij het verblijf in hotel Apostrophe zijn we helemaal ontspannen teruggekomen van een weekend De Haan. Onze kamer was voldoende ruim, zeer proper en oogde ontzettend gezellig. Het ontbijt was zeer verzorgd, een ruime keuze en dus voor ieder wat wils. Het hotel zelf was ook ingericht met oog voor detail.
Wij komen hier zeker nog logeren!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 10 maart 2017

Bijzonder charmant hotel in het centrum van De Haan. Leuke uitvalbasis, ideaal gelegen om te genieten van de rust van deze leuke badplaats. Smaakvol ingerichte kamers voorzien van alle comfort voorzien. Het ontbijt is super, een uitgebreid assortiment van brood, beleg,fruit,... je komt werkelijk niets tekort.Je wordt door de eigenaars in de watten gelegd en op je wenken bedient.

Datum van verblijf: maart 2017