Leg de laagste prijs van deze websites vast
Travelocity
Beoordeeld op 1 november 2016

Heel mooi charmehotel rustig gelegen met mooie kamers en badkamer. Ligging tussen de zeedijk en het centrum van De Haan, is een ideale plaats aan de Belgische kust voor een kort verblijf. Uitgebreid ontbijt en voor middag en avondmaal heeft men een grote keuze op wandelafstand.

Kamertip: Kamers met balkon zijn ruimer dan de andere
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 27 juli 2016

Dit is een heel mooi, kleinschalig hotel, mooie kamers, super ontbijt.
Alles is aanwezig voor een lekker rustig verblijf. 1 minpunt zijn de bedden en de kussen, die waren volgens ons dramatisch, we waren met een groepje en niemand heeft goed geslapen, door de slechte matrassen, ik stel voor dat ze die dringend vervangen. De gastvrouw was ook niet vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 25 maart 2016

Ik verbleef 1 nacht in hotel Apostrophe voor professionele redenen. We kwamen laat op de avond aan, maar de eigenaar verwelkomde ons bijzonder vriendelijk. Het hotel is zeer compact, slechts 8 kamers, wat een bijzonder bijzonder gezellige en rustgevende omgeving creëert. De kamers zijn ruim, met veel daglicht, en ook de badkamer is goed uitgerust en ruim.

Het ontbijt werd geserveerd in de veranda, en was uitgebreid, vers en met veel aandacht voor detail.

Een aanrader!

Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 september 2015

Dit hotel is zeer pittoresk en aangenaam.Zeer vriendelijk onthaal.Ontbijt was perfect en de kamers waren mooi en proper
Personeel zeer vriendelijk.Een aanrader voor iedereen. Zeer goed gelegen in centrum.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 25 augustus 2015 via mobiele applicatie

Degelijk klein hotel. Charmante kamers. Vergaderzaal goed uitgerust. Service en catering overdag zeer goed. Ontbijt vijf sterren waard. Chapeau. Aanrader voor zaken maar eveneens voor een gezellige uitstap.

Datum van verblijf: augustus 2015
Reistype: Reisde voor zaken