Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 121
eDreamsUS$ 121
Agoda.comUS$ 120
TripadvisorUS$ 120
StayForLong
ZenHotels.com
Beoordeeld op 11 november 2018 via mobiele applicatie

Alles prima in orde en naar verwachting. Zeker en vast een aanrader .
Ontbijt was lekker, kamers proper. Rustige omgeving en schappelijk qua prijs. Ook veel lekkere restaurants in de buurt.
Vincent De Loof

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 13 september 2018 via mobiele applicatie

Hotel dichtbij de kusttram.
Het hotel heeft voldoende parkeergelegenheid of in de omgeving.
Gezellige ontbijtruimte en goed ontbijt.
Steile trappen naar de kamers.
Leuk is de honesty bar. Zelfservice en noteren wat je gedronken hebt..

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 13 september 2018 via mobiele applicatie

Sinds enkele jaren is dit hotel ons favoriet adres in De Haan.
Tip top verzorgd en alles wat we nodig hebben voor een leuk verblijf. Wij zoeken niet verder en wensen de mensen van 'wij haan ervoor' nog veel succes!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 17 juli 2018

We verbleven voor de tweede keer in dit hotel voor een weekendje Belgische kust. Bon Accueil is een oud herenhuis dat omgebouwd is tot hotel, met sfeer gerenoveerd. Prima ontbijt, prima bedden, goede ligging (10 minuten lopen naar de boulevard). Gratis wifi in het hotel, gratis parkeren op eigen terrein, tuin rondom met meerder zitjes, bereidwillige vriendelijke eigenaar, in het weekend ook mogelijkheid om te eten.

Kortom: een prima hotel voor de gevraagde prijs.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 6 september 2017 via mobiele applicatie

Een hotel met charme...in een rustgevende omgeving en met veel aandacht voor de klant, lectuur, zelfgebakken koekjes of taart en koffie. Prima verzorgd ontbijt en vriendelijke ontvangst en begeleiding . We komen graag terug !!!

Datum van verblijf: september 2017