Leg de laagste prijs van deze websites vast
Rudy N

Aangenaam verrast

Beoordeling van Hotel Arcato
5,0 van 5 bollen29 jul 2023 beoordeeld
Zeer ruime mooie kamer met terras, kitchenette en mooie badkamer met inloop douche. Koffiezet op de kzmer. Uitgebreid lekker ontbijt waar bijna alles aanwezig is. Wat zeker ook een pluspunt is dat je de wagen op de binnenplaats kan parkeren.
Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Vio.com
2.8 km van Hotel Arcato
Aan het strand
Meer hotels in De Haan bekijken
Beoordeeld op 10 juli 2020 via mobiele applicatie

We verbleven 4 nachten in juli 2020. We kregen kamer 5 (er zijn 14 kamers). De kamer is ongeveer 30m2 met een keuken een elektrische kookplaat met 2 pitten. De kamer was voor ons ideaal. Er staat en klein koffiezetapparaat, maar wij hadden zelf een waterkoker mee. Tevens hebben we een broodrooster meegenomen. Je kan echter op 5 minuten lopen een supermarkt en bakker vinden. De supermarkt heeft veel kant en klaar salades, verse maaltijden en ook heerlijke verse vis en vlees! De badden sliepen heerlijk en op de kamer was ook een bank aanwezig en een aparte stoel. Ruime koelkast. Het balkon is ruim en heeft zon in de middag en avond en dat is heerlijk. Er is overigens geen airco aanwezig.
Elke dag werd er schoongemaakt en werden de handdoeken verwisseld. Personeel vriendelijk.
We hebben een dagje twee fietsen geleend (je mag kosteloos fietsen lenen) en ook een uurtje getennist.
Het was wel erg gehorig (we zaten op 1e etage en de kamer boven ons zat een kind dat rende), maar gelukkig waren alle gasten tussen 23.00uur en 8.00 uur stil! Verder ligt het hotel aan een rustige weg.
Er is ook een mogelijkheid om voor €10 pp te ontbijten in het hotel, maar daarvan hebben wij geen gebruik gemaakt.

We hebben ontzettend genoten in dit hotel en raden mensen die naar de Belgische Kust gaan te kiezen voor deze accomodatie. Je zit in no time in Blankenberge, Knokke, Oostende, Brugge.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 13 juni 2018

Onze 2 de keer in dit hotelletje voor een lang weekend . Heel nette grote kamer met groot terras , rustig. Goed en groot bed . Propere ruime badkamer met groot bad , heel netjes en hygienisch Nespressomachine met pads op de kamer wat ook heel handig is . Heel verzorgd en lekker ontbijtbuffet met alles wat je nodig hebt , vers fruit , koffiekoeken , broodjes , vers brood fruitsap , yoghurt etc... Wat ook heel positief is aan dit hotel zijn de dezelfde goede prijzen heel het jaar door en je kan ook voor 1 nachtje boeken , wat bij heel veel hotels niet meer kan , zeker niet in hoogseizoen . Dus prijs-kwaliteit een topper !

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 13 mei 2017

super tevreden mooie kamer rustig gelegen heel goei onbyt vriendelyk ontvangen
kom zeker terug als ik naar de kust kom zal het in arcato zyn (de haan ) + terras
zal het iedereen aanraden als ze met vakantie gaan naar de kust 1 adres hotel arcato
de haan

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 september 2016 via mobiele applicatie

Hotel Arcato in de Haan is ons favoriete hotel aan de Belgische kust. We verblijven er zeer regelmatig voor enkele dagen, dit al meer dan 10 jaar en we zijn nog altijd super tevreden! Een hotel waar je je echt thuis voelt. Heel ruime, zeer propere kamers met of zonder kitchenette. De bedden zijn uitstekend en de badkamer zeer functioneel (met haardrogers). Alle 14 kamers hebben een zonneterras. Het hotel wordt prima onderhouden. Iedere dag wordt er goed gepoetst, de handdoeken worden vernieuwd,… Verzorgd ontbijtbuffet met verschillende soorten broodjes, charcuterie en kazen, een vers gekookt eitje, fruitcocktail, fruitcoulis en yoghurt. Veilige parking! Waar vind je trouwens nog in De Haan een hotel met gratis parkeerplaats? Fietsen en een tennisveld staan bovendien ter beschikking voor de hotelgasten. Het valt trouwens op dat je er vaak bekende gezichten terug ziet. Een pluim voor het hotelmanagement en het Arcato-team! Kortom, een aanrader! (Marleen & Co)

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 28 mei 2014

Comfortabel hotel. Ruime kamers met kitchenette. Elke kamer heeft een groot terras. Uitgebreid buffet. Geen resto. Privé parking achteraan. Prijs/kwaliteit zeer goed. Vriendelijke eigenaars/uitbaters. Mogelijkheid om te fietsen te huren in het hotel zelf. De Haan is een rustige badstad in Belle epoque. Geen lelijke appartementsblokken.

Kamertip: Er zijn kamers met en zonder kitchenette. Vraag er naar!
Datum van verblijf: augustus 2013