Jan
Lier, België

Familiaal en gemoedelijk

Beoordeling van Hotel Astel
4,0 van 5 bollen21 aug 2023 beoordeeld
Familiaal gerund hotel, zeer vriendelijk en gemoedelijk. Super ontbijt en hoewel het hotel volgeboekt was, was er meer dan voldoende ruimte tussen de ontbijttafels. Zeer ruime kamer (superior). Gelegen op 100m vh strand (geen zeezicht). Zeker voor herhaling vatbaar.
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel- cmanager, Marketing van Hotel Astel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 22 aug 2023
Beste gast,
Vriendelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.

We zijn verheugd dat u ons hotel familiaal en gemoedelijk vond. Ons doel is om een warme en vriendelijke sfeer te creëren voor al onze gasten. Het is geweldig om te horen dat u heeft genoten van ons uitgebreid ontbijt en de ruime kamer. We begrijpen dat het ontbreken van een zeezicht teleurstellend kan zijn, maar we zijn blij dat u toch van de nabijheid van het strand heeft kunnen genieten.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
0.8 km van Hotel Astel
    3.0 km van Hotel Astel
    Aan het strand
    Meer hotels in De Haan bekijken
    Beoordeeld op 5 augustus 2022

Het hotel is onlangs gerenoveerd en is tip top in orde. Gerund door familiebedrijfje. Supervriendelijk onthaal en service. Heerlijk ontbijt.
    Moelijkheid om s'middags en s'avonds te eten in de brasserie. Hebben we dan ook gedaan en was meer dan OK.

Datum van verblijf: augustus 2022
    Hotel- cmanager, Marketing van Hotel Astel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2022

Beste Johan,
    Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.

Het doet ons veel plezier dat u zo genoten heeft van uw verblijf dat u zelfs geen minpuntje hoeft te noemen. Ook fijn dat de vriendelijkheid van ons personeel niet onopgemerkt gebleven is! Dat lezen we graag.

Fijn dat u tevreden was over de kamers, het lekkere ontbijt en de ligging!

Wat leuk dat u zo genoten hebt van het eten van ons restaurant.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer,

T: +32 59 234 333 - M: info@hotel-astel.be

Beoordeeld op 8 februari 2022 via mobiele applicatie

Super hotel, een 4* waardig, mooie kamers en goed geïsoleerd. Lekker ontbijt , vriendelijk onthaal. Dicht tegen de dijk van De Haan. Een aanrader voor ieder die rust en klasse wil aan de kust. Lekkere keuken. Een familie hotel op en top.
    Een toppertje

Datum van verblijf: februari 2022
    Hotel- cmanager, Marketing van Hotel Astel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2022

Beste gast,
    Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling.

Het verheugt ons dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad en dat we u konden bekoren met onze mooie kamers, ons lekkere ontbijt, onze vriendelijke medewerkers en het lekkere diner. We geven de mooie complimenten zeker ook door aan ons team!

Graag tot ziens in Hotel Astel!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 12 december 2021

Heerlijk verblijf in hotel Astel gehad. Keurig nette kamer, super schoon, prima bed en ruime badkamer met bad en douche (in bad). Vriendelijke ontvangst door de familie. Ontbijt is goed verzorgd, in buffetvorm. Keuze te over!
    Wij komen graag nog een keer terug en hopen dan op 2 dagen droog weer.

Datum van verblijf: december 2021
    Hotel- cmanager, Marketing van Hotel Astel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2021

Beste gast,
    hartelijk bedankt voor uw beoordeling.

Het verheugt ons dat u heeft genoten van een heerlijk verblijf!
    Wat fijn dat de kamer, het bed en de hygiëne aan uw verwachtingen voldeden.
    We vinden het ook leuk dat u tevreden was over de ruime badkamer en dat het ontbijt u heeft gesmaakt.

Hopelijk zien we u snel nog eens!

Beoordeeld op 6 november 2021 via mobiele applicatie

Gezellig kleinschalig belle époque hotel, volledig vernieuwd. Zeer dicht bij zeedijk, duinen en centrum. Uitgebreid ontbijt en familiale sfeer door gastheer en -vrouw maakten dat we hier zeker zullen terugkomen!

Datum van verblijf: november 2021
    Hotel- cmanager, Marketing van Hotel Astel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2021

Beste Kris,
    Bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling.

Het doet ons plezier dat alles naar wens was tijdens uw verblijf in ons hotel. Fijn dat u zo genoten heeft van ons uitgebreide ontbijt.

Vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 8 augustus 2021

Alles prima naar wens.
    Mooie kamer, goed gepoetst. Perfecte locatie.
    Lekker ontbijt voor ieders wat wils.
    Waren super vriendelijke en zeer behulpzaam.
    Kan niets negatief zeggen misschien dat 15h laat is voor in te checken.

Datum van verblijf: augustus 2021
    Hotel- cmanager, Propriétaire van Hotel Astel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2021

Beste Steve,
    We danken u van harte voor uw feedback.

Het pleziert ons dat u genoten heeft van een van onze comfortabele kamers en dat onze ligging u heeft kunnen bekoren. We overhandigen de sleutel pas als de kamer piekfijn in orde is, onze excuses dat u pas later kon inchecken. Hopelijk was u verblijf verder uitstekend naar wens en denkt u er met plezier aan terug!

Hartelijke groet,