“Indrukwekkend”

Keukens: Belgisch, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gedineerd in een uiterst gezellig kader met super compagnie!
Gastvrouw heel vriendelijk. De kok kent z’n vak. Super vers, lekkere smaken, mooi gepresenteerd. Puur genieten.
Ook de wijnen waren top. Laat je leiden en geniet.

Een van de betere adresje van Brugge en omstreken!!

15 augustus 2018 beoordeeld

Vanaf het gemoedelijke welkom over de verrassende amuses bij het aperitief en de verfijnde gerechten, de uitstekende wijnen, de niet te versmaden zoetigheden en de uitstekende bediening is het genieten van het hele plaatje. Momenteel wordt er een 6-gangen menu voorgesteld dat ook in 4- of 5-gangen kan gekozen worden en waarin ruimte is voor wijzigingen indien gewenst – prima formule! We kijken alvast uit naar ons volgende bezoek en dat zal niet lang op zich laten wachten!

13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Meestal haal ik mijn neus op voor restaurants in toeristische hotspots om dat ze de lamme goedzak die bezoekt gegarandeerd in zijn zakken zitten. De zuidkant is hier een uitzondering. Zeer vriendelijke, zelfs hartelijke bediening die tegelijk zeer professioneel is zou zelfs Tijl Uilenspiegel kunnen plezieren.

Voeg er een keuken aan toe die rekening houd met allergieën en toch zeer hoogstaande lekkere gerechtjes op tafel tovert en je hebt een top locatie.

Hier kan je dus gerust binnengaan voor het betere culinaire werk.

13 augustus 2018 beoordeeld

Vriendelijke gastvrouw die ons de keuze voor een tafel gaf .
Comfortabele stoelen . We kozen voor het 5-gangen menu .Over heel de lijn een heel lekker niveau , de keuze voor de dranken kon op allerlei manieren aangepast worden . Alles met de glimlach gedaan .
Spijtig dat onze buren niet doorhadden dat men ook rustig kan praten aan tafel .

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie in het gezellige Damme. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Er kon enkel gekozen worden uit een menu formule tot maximaal 6 gangen. Aanpassing van een gerecht uit het menu was mogelijk. Gerechten waren subliem en je zag nog wat je at. Dus meer een klassieke keuken maar wel degelijk een ster waardig. Ook de prijs was zeer aanvaardbaar. 85 euro voor de 6 gangen menu zonder dranken. Zeker aan te bevelen en ik zal er zeker terug gaan.

Reizigers die De Zuidkant bekeken, bekeken ook

Damme, West-Vlaanderen

In De Zuidkant geweest? Deel je ervaringen!