“Met wat geluk een heerlijke ervaring....”
Beoordeling van La Bouffée

La Bouffée
Geclassificeerd als nr. 2 van 55 Restaurants in Damme
Keukens: Belgisch, Frans
31 mei 2018 beoordeeld

ik kan de vorige recencies via tripadvisor best begrijpen.

Wij hadden geluk , op een donderdagavond in april , weinig volk, buiten ons slechts één koppel. Het verkeer van de boerekarren op straat was rumoerig. Binnen was het best o k.
Maar de bistro-inrichting zal met veel volk inderdaad geen rust geven.

Heel vriendelijke ontvangst , vast menu inderdaad heel soepel samengesteld , genoeg mogelijkheden.

Verrassend lekker stukje vis ,mooi gepresenteerd, op het niveau van een sterrenchef. Aangepaste wijn.

Voor het hoge niveau van de keuken is de prijszetting heel redelijk.

Op culinair niveau sterk aan te raden , maar probeer een minder gegeerde dag uit te pikken .....

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk lekker met verrassende toetsen en smaken! Bediening supervriendelijk en attent. Terras aan de straat natuurlijk wat druk met constant verkeer maar hartje Damme moet je dat er bij nemen en het biedt meteen alle kansen op altijd leuk ‘mensen kijken’. Koffie en dessert kregen we binnen wegens opstekend onweer. Interieur gezellig warm en sfeervol. Waar voor je geld!!

15 april 2018 beoordeeld

Culinaire hoogstaande ervaring, variatie van smaken. Helaas wordt deze positieve ervaring volledig te niet gedaan door het oorverdovend geluid van de andere gasten. Werkelijk onmogelijk om met de tafelgenoten een gesprek te voeren, laat staan elkaar te begrijpen. Zelfs de voorstelling door de gastvrouw van de gerechten is nauwelijks of niet te verstaan. Misschien zit het spreken met de tanden op elkaar hier voor iets tussen.
De keuken is zeker een ervaring, de zaal is het geenszins.

27 maart 2018 beoordeeld

Dit is een restaurant dat zowat op elk punt vele andere en duurdere overklast. Heerlijk vriendelijke bediening, buitengewoon lekker en supervers. Slechts op één punt dient m.i. Ingegrepen te worden: de akoestiek.
Hoezeer wij dit restaurant ook in ons hart dragen ( zie de hierboven beschreven perfectie) we kunnen er niet meer heen. Nochtans was er geen feestje of grote luidruchtige tafel. Een geluidsdeskundige onder de arm nemen en binnen de kortste keren is dit een terecht sterrenrestaurant.

18 maart 2018 beoordeeld

We namen een aperitief (met lekkere hapjes) en een keuze uit een flexibel menu - voorgerecht, hoofdgerecht en koffie + mignardises voor mijn vrouw en voor mezelf een koude bokma als afsluiter- met een fles huiswijn (tempranillo). Het was allemaal niet alleen zeer lekker, maar ook mooi en vriendelijk gepresenteerd. Proficiat voor de Chef en de zaalservice! We betaalden 122 €. De flexibiliteit wat het menu betreft, de kaart, het dagmenu, 3 of 4 gangen, of om het even welke combinatie hiervan, is een pluspunt. Dergelijke flexibiliteit vind je zelden. We komen er zeker terug. Een toevallig minpuntje was het very noisy familiegezelschap dat die middag had gereserveerd.

Reizigers die La Bouffée bekeken, bekeken ook

Damme, West-Vlaanderen

In La Bouffée geweest? Deel je ervaringen!