“lekkere lunch voor een eerlijke prijs...”
Beoordeling van 't Hof van Vivenkapelle

't Hof van Vivenkapelle
Geclassificeerd als nr. 10 van 55 Restaurants in Damme
Keukens: Belgisch
31 mei 2018 beoordeeld

Historisch gebouw in het centrum van Vivenkapelle, klein stil en rustig gehucht van Damme. Nogal "of the road".
Blijkbaar voor de lunch wel bekend door de locals van het Brugse. De zaal was weinig bezet, maar de orangerie zat goed vol. Terecht zoals nadien bleek.
Zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw.
Lunch aan €27 , soep , hoofdgerecht met verse vis en fijne groentjes , nagerecht en koffie.
Op zich niets ongewoons , ware het niet dat het hoofdgerecht voor die prijs echt wel de moeite was , qua structuur,vormgeving en smaken.
Ook de huiswijn was van goede kwaliteit.
De Chef heeft duidelijk wat in zijn mars.

Nu ik dit gevonden heb zo dicht bij de kust van Knokke, vraag ik mij af of ik mijn geld niet beter hier kan besteden , in plaats van aan die toeristische eenheidsworst.

Voor herhaling vatbaar.

eef r, Eigenaar van 't Hof van Vivenkapelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Dank je wel voor deze mooie recensie !
Tot binnenkort !

22 april 2018 beoordeeld

+ Heel vriendelijke ontvangst en bediening
+ Mooi en verzorgd interieur met aparte bar alsook gezellig terras
+ Prima smeuïge garnaalkroketten, verrassende paling in het groen met oosterse toets
+ Correct geprijsde wijnkaart; geen afzetterij met "Belgische" marges
+ Vers gedraaid roomijs

Kortom, een zeer geslaagde avond !

Als ik toch een minpuntje moet zoeken, dan mocht de dubbele espresso serieus wat straffer zijn.

Hier komen we beslist terug.

eef r, Eigenaar van 't Hof van Vivenkapelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2018

Dank je wel voor deze mooie recensie! De dubbele espresso komt helemaal voor mekaar!

5 april 2018 beoordeeld

Op vrijdagavond gaan dineren. Zeer goede ontvangst, vriendelijk personeel. Lekker en zeer verzorgd eten, verse producten

17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker en verzorgd. We gaan zeker s terug. Daarnaast is het inte rieur aangenaam en verzorgd. Moet goed vertoeven zijn op terras in de zomer

13 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben het keuzemenu genomen waarvan een deel van onze groep opteerde voor het vismenu en een minderheid voor de vleesoptie!
Beide doelgroepen waren eensgezind enthousiast: de gekozen gerechten waren niet alleen verrukkelijk van smaak ze oogden ook bijzonder mooi. In elk gerecht was steeds een verrassende combinatie van smaken aanwezig.
De bediening was vlot en vriendelijk. De rekening was juist en overzichtelijk en de menu’s waren correct geprijsd: niet goedkoop maar ook niet extreem duur!

Reizigers die 't Hof van Vivenkapelle bekeken, bekeken ook

Damme, West-Vlaanderen

In 't Hof van Vivenkapelle geweest? Deel je ervaringen!