“Culinair hoogstaande luxe-brasserie!”
Beoordeling van De Lamme Goedzak

De Lamme Goedzak
Geclassificeerd als nr. 7 van 55 Restaurants in Damme
Beschrijving: In het centrum van Damme kan je gezellig tafelen in een volledig opgefrist historisch pand met tuin en terras. We serveren u een verfijnde, dagverse en betaalbare keuken met mevrouw in de bediening en 2 generaties vader en zoon in de keuken.
1 juni 2018 beoordeeld

Op een zonnige zaterdagavond kozen we, na de gemoedelijke ontvangst en een aperitief met diverse hapjes, voor het menu van €42 waarbij keuze is uit 4 verschillende voor- en hoofdgerechten. We hadden de fijne rundscarpaccio met kwartel en serranoham en de huisgemaakte garnaalkroketten (echt superlekker!) en als hoofdgerecht de lamstournedos met warme groentjes en mosterdsaus en de varkenswangetjes met frambozenbier – alles om duimen en vingers af te likken. Tussendoor werd nog een aspergesoepje geserveerd en als dessert een panna cotta met aardbeien – een mooi menu voor een eerlijke prijs! Van de uitgebreide wijnkaart kozen we voor de ‘koninklijke’ Conn Creek Cabernet Sauvignon – prijs/kwaliteit perfect, een aanrader voor als het ietsje meer mag zijn. De zaak was helemaal volzet; helaas moesten er alweer heel wat mensen doorgestuurd worden dus tijdig reserveren is de boodschap. Ondanks de drukte blijft de bediening attent en vriendelijk; de chef heeft alles onder controle en maakt nog tijd voor een gezellig babbeltje – topzaak!

6 april 2018 beoordeeld

Een heel goede prijs/kwaliteit qua Belgisch/Franse keuken en dit in een gezellig kader. Wij zijn 's avonds geweest met vrienden en zaten boven. Ik heb geen punt van kritiek eigenlijk. Doe zo voort...

1 april 2018 beoordeeld

Wij kwamen hier op zondagmiddag voor de lunch. We kozen voor het prijsvriendelijke menu. Het eten was zeer lekker en verzorgd en de bediening zeer attent. Er was ook een mooie wijnkaart. Het kader is charmant en gezellig.
Er is ook aan kleintjes gedacht met enkele kindergerechten op de kaart.
We hoorden dat er ook een tuin is dus we komen zeker nog eens terug in de zomer!

26 maart 2018 beoordeeld

Na de hartelijke ontvangst is het een leuke opdracht om bij een lekker aperitiefje en smakelijke amuses te kiezen uit de ruime keuze in gerechten van de regelmatig wisselende menukaart en een wijntje te selecteren uit het gevarieerde aanbod. De bediening is attent en gemoedelijk en elk bordje is een streling voor het oog en verwent de smaakpapillen, de chef heeft duidelijk aandacht voor vernieuwing en verrassende smaakcombinaties. We besloten ons geslaagd diner met een kommetje verse thee onder het goedkeurende oog van de ooievaars op het stadhuis van Damme…

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Meer van verwacht, vond het maar gewoontjes, we zaten er ook alleen en hadden het gevoel dat de ober en de bazin constant op onze vingers keken...
Wel vriendelijk, proper, maar eten op zich basic...

Reizigers die De Lamme Goedzak bekeken, bekeken ook

Damme, West-Vlaanderen

In De Lamme Goedzak geweest? Deel je ervaringen!