eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Beoordeeld op 17 september 2020

kamer ruim en net. Bediening aan receptie zeer attent en vriendelijk evenals de bediening aan tafel bij het ontbijt deze was zeer persoonlijk en vriendelijk. Ontbijt met vers fruit broodjes en koffiekoeken met assortiment van confituur, paté ....... ook kaas, hesp en salami. Bediening in bistro zeer vlot en alles coronaproef en zeer vriendelijk. Zeer zeker prijs kwaliteit .

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 12 september 2020

Het hotel is goed het personeel die ons bediende bij het ontbijt was niet te vriendelijk de eerste dag wij vroegen nog of we nog enkele broodjes konden krijgen en ze zegde dat er maar genoeg waren voor iedereen uiteindelijk kregen we er dan toch nog 2 en wat later nog 3 maar dat kon dan plots wel. De 2 de dag was ze wel vriendelijker en vroeg ze of we nog iets te kort hadden. Anders was het hotel goed een goede kamer eneen zeer goede ligging.

Datum van verblijf: september 2020
Kurt Warlop, Eigenaar van Hotel De Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2020

Beste,
Wij bakken onze broodjes zelf, al bak ik er altijd wat meer dan nodig, is het toch moeilijk om een correct aantal in te schatten.
Een situatie zoals bij u voorviel lossen we op door wat broodjes bij te halen bij de bakker in de straat. Vandaar dat het even duurde.
Voor corona werkten we met buffet, waardoor we ruim op tijd konden bij bakken, dit lukt nu niet. Het is natuurlijk altijd jammer dat, als u met iets zit dit pas achteraf via het internet laat weten in plaats van even te praten men ons tijdens het verblijf
Kurt.

Beoordeeld op 26 augustus 2020

Mooie kamer en uitgebreid ontbijt zeer goede verzorging en zeer nette omgeving.
Bij warm weer was het nuttig geweest een kleine frigo ter beschikking te hebben.
Wat ook nuttig zou zijn bij warm weder en dan vooral bij avond is een air cooler of een ventilatie apparaat.Pluspunt is een private afgesloten parking op enkele tientallen meters van het hotel wat toch een meerwaarde is.

Datum van verblijf: augustus 2020
Kurt Warlop, Eigenaar van Hotel De Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2020

Dank u voor uw beoordeling, hopelijk tot nog eens

Beoordeeld op 24 augustus 2020

Ik heb het, heel erg naar mijn zin gehad in Hotel de golf. Het personeel was heel vriendelijk en voor het ontbijt werd goed gezorgd met iedere dag een eitje naar keuze en persoonlijke bediening vond ik het heel fijn en aangenaam en voelde ik mij op mijn gemak.

Reistype: Reisde alleen
Kurt Warlop, Eigenaar van Hotel De Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2020

Dank u voor uw beoordeling, hopelijk tot snel...

Beoordeeld op 14 augustus 2020

Perfecte ligging, in het centrum van Bredene vlakbij winkels en restaurants.Ruime verzorgde kamer met alles wat je nodig hebt. Heerlijk ontbijt en vriendelijke bediening. TOP !! Wij komen zeker terug.