27 mei 2018 beoordeeld

Ik ben een vaste gast. Super vriendelijk familie/personeel! Het hotel is binnen rustig, maar toch in het centrum van Bredene aan Zee met winkels en de tramhalte dichtbij. De kamers worden altijd goed gekuist. In de ontbijtzaal kan je van een uitstekend ontbijt genieten (in de prijs inbegrepen). Beneden is er een gezellig cafeetje dat tot het hotel hoort.

Verbleef: mei 2018, reisde alleen
Kurt W, Eigenaar van Hotel De Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Dank u voor u review, tot in de zomer...

25 april 2018 beoordeeld

Ruime verzorgde kamer met lekker ontbijt, niet uitgebreid maar voldoende wat een mens nodig heeft. Het beste hotel in Bredene denken wij. Minpuntje, dat de ingang in de douche op onze kamer niet bedoeld is voor bredere mensen.

Kamertip: 2personen
Verbleef: april 2018, reisde met een partner
11 april 2018 beoordeeld

We kwamen regelmatig aan dit hotel en voelden ons daar thuis. Het is schoon, met alle basic confort, lift, grote ramen, veel lucht, en uitgebreid en lekker ontbijt. Er zijn dichtbij verschillende winkels en beneden een uistekend restaurant van deselfde familiale firma.

Kamertip: Kamer voor drie personen ( als double gebruik).
Verbleef: april 2018, reisde met familie
21 maart 2018 beoordeeld

Hotel de Golf is een leuk hotel in Bredene. Het onthaal was zeer warm. Het ontbijt was uitgebreid en van goede kwaliteit. De service was uitstekend. Dus een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader dus.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
21 februari 2018 beoordeeld

Hotel was zeker drie sterren waard , kamer en ontbijt zeer goed en heel vriendelijke bediening . Voor Pasen is de parking voor het hotel gratis anders betaal je maar 5 € per dag en fietdsen gratis in de parkeergarage .

Kamertip: 2 is heel mooi
Verbleef: februari 2018, reisde met een partner