“vriendelijke ontvangst en gezellige ronde tafel met 4 personen”
Beoordeling van Zotte Mutse

Zotte Mutse
Geclassificeerd als nr. 2 van 21 Restaurants in Beernem
Keukens: Belgisch
1 juni 2018 beoordeeld

de sfeer was zeer rustig het kader was mooi en de bediening verliep zeer vlot.
het eten was van goede kwaliteit en voldoende.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op trot in het polderland en op aanraden van onze b and b uitbaatster hier terecht gekomen. Effektief in het midden van de polders, leuk kader en plezant terras. Lokale specialiteiten zoals de palinggerechten zijn super. We komen terug.

14 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele gezellige, lekkere en familiale zaak. Niks is hen teveel. De zaakvoerder kwam ons meteen begroeten, gaf ons de suggesties en gaf daarnaast ook nog meer info. Ribbetjes zijn een aanrader! Ik kom hier nog met plezier terug!

23 september 2017 beoordeeld

Vorige week gaan eten in de zotte mutse. Gezellig kader maar toch wat teleurgesteld buiten gekomen... Alcoholvrije aperitief, de 'lemon squash' was lekker! Is zeker een aanrader. Nadien 'scampi's zotte mutse' genomen. Volgens de ober scampi's in een licht pikant tomantenroom sausje. We kregen een bord voor ons met 10 scampi's die maar van matige kwaliteit waren, heel flauw gebakken.. Deze waren overgoten door een zeer rode-oranje saus die niet slecht was, maar ook maar matig van smaak was. Deze saus was zeeeeeer getomateerd en overheerste echt, de scampi's kon je bijna niet meer proeven.. We kregen er nog frietjes bij die niet vers waren. Wat ik heel jammer vond is dat hierbij niets van groentjes geserveerd was.. Op den duur was dit gerechtje dan ook zeer eentonig..
De over kwam ook nog veel te laat vragen of er nog frietjes moesten zijn, want iedereen zijn bord was quasi al leeg en we waren al een tijdje aan het wachten op de ober..

Voor deze prijs vond ik het eten niet kwalitatief genoeg..

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooie locatie waar je zowel als koppel of met je gezin met kinderen terecht kan.

Ze hebben een mooie kaart met diverse gerechten. Alles wat we tot nu toe gegeten hebben is lekker. Een aanrader!

Reizigers die Zotte Mutse bekeken, bekeken ook

Ruiselede, West-Vlaanderen

Beernem, West-Vlaanderen

In Zotte Mutse geweest? Deel je ervaringen!