Beoordeeld op 21 juni 2020 via mobiele applicatie

In dit hotel was het personeel enorm vriendelijk en bijna iedereen was tweetalig (ook al praatten wij Frans, ze antwoordden soms in het Nederlands, omdat ze hun goeie wil wouden tonen).
De kamer was basic maar proper. Er was ook deftige wifi op de kamer en een mini frigo voorzien.
Ook het ontbijtbuffet was verzorgd en het gebeurde allemaal op een veilige manier (corona-tijden). Ook op heel veel plaatsen in het hotel was alcoholgel aanwezig. Het enige minpunt, wat voor ons dan wel niet zo belangrijk is, was dat de tafels en stoelen in het eetgedeelte heel oud en basic waren.
Het hotel ligt ook op wandelafstand van de Grotten van Han, een lokale superette en tal van leuke wandelroutes.
Al bij al een aan te raden hotel voor deze prijs. We betaalden +/- €200 voor 2 nachten met ontbijt.

Datum van verblijf: juni 2020
petra hendrickx, Owner van Cocoon Hotel Grenier des Grottes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2020

Beste,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Cocoon Hotel Grenier des Grottes.

U kan inderdaad merken dat door de richtlijnen van Covid-19 bepaalde zaken verwijderd of aangepast werden zodat alles nogal basic lijkt (papieren servetten, geen bloemetjes enz).

Bedankt voor het compliment van de meertaligheid en vriendelijkheid van onze medewerkers, we zullen het hen doorgeven.

Tot een volgende maal,

P. Hendrickx
Manager

Beoordeeld op 24 februari 2020

Sinds ongeveer 1995 komen wij naar Grenier,wij hebben het hele renovatie gebeuren wel jaarlijks zien verbeteren tot nu,en dikke Proficiat daarvoor,altijd goed bediend en vriendelijk ontvangen,de Patron en medewerkers doe hun best om iedereen tevreden te stellen,het eten is Super en de bar gezellig,we zijn al terug datum aan het bedenken om binnenkort er weer een fantastisch weekend van te maken,het gebeurt ook wel dat we dat 2 x P/jaar doen,dus een aanrader voor iedereen.!

Kamertip: Hoeksuites zijn super,alsook de zuidkant.
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 3 januari 2020 via mobiele applicatie

Het was de eerste keer hier en wij zijn niet teleurgesteld geweest, heel vriendelijke ontvangst aan de receptie, ook het overige personeel en de zaakvoerders zijn heel vriendelijk. Wij hadden een cosy kamer, die zijn niet zo groot maar alles wat je nodig hebt is er en de kamer was heel proper. Wij hadden het nieuwjaarsarrangement en dit was zeker in orde , prima receptie met hapjes en bubbels. Het 5 gangendiner was heel lekker, om middernacht kreeg je een glaasje bubbels en feestatributen daarna was er een DJ tot de vroege uurtjes.
Op 1/1 was er een nieuwjaarsbrunch en kreeg je een klein cadeautje, bij de brunch was er keuze genoeg voor iedereen en s'avonds kregen we een 4 gangendiner wat opnieuw heel lekker was. Kortom wij zijn zeer tevreden terug naar huis gekeerd. Het is zeker zijn geld waard en we komen zeker nog eens terug

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 7 november 2019 via mobiele applicatie

De kamers zijn vernieuwd. Mooie ruime kamers. Aangename badkamer.
Klassieke maar zeer lekkere keuken aan zeer goede prijzen
Eerste maal sinds al onze bezoeken in andere hotels in de streek dat er Nederlands gesproken wordt. Vind ik zeker pluspunt!
Supervriendelijk personeel. Zowel de dame bij onze eerste avond als de meneer bij onze 2de avond
Mooi verzorgd ontbijtbuffet met fantastisch lekker brood!

Datum van verblijf: november 2019
petra h, General Manager van Cocoon Hotel Grenier des Grottes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2019

Beste,

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring in Cocoon Hotel Grenier des Grottes.
We lezen met plezier dat u tevreden was over uw mooie en ruime kamer in het hartje van de mooie Ardennen.
Fijn dat u genoten heeft van onze lekkere keuken en verzorgde ontbijt.
Wij geven uw opmerking over onze medewerkers zeker aan hen door.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 13 september 2019 via mobiele applicatie

We hadden dit hotel gevonden aan een goede prijs met ontbijt.
Had al per mail contact gehad en wist dat ik de kamer met tuinaanzicht had.
De badkamer daar kan maar 1 persoon in en het water kwam langs onderaan de deur lichtjes uitgelopen. Als ge de kraan van de lavabo opendeed was de straal zo hard dat ge er nat van werd!
De kamer is goed alsook het bed. Er was een lichtschakelaar die vals contact had en dat ge de schakelaar moest op tikken. Voor de rest goed alleen spijtig dat de rokers hun sigaretten op het dak achteraan gooien. Goed restaurant bij het hotel en zeer vriendelijke en vlugge bediening. Vriendelijke mensen en dit met het aantal dat ze zijn. Proficiat.

Datum van verblijf: september 2019